تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت اردیبهشت‌ماه به بازار ایران می‌آید

سونی موبایل در ایران طی مراسمی در بام تهران، از گوشی‌های اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت رونمایی کرد.

در مراسم رونمایی از گوشی‌های اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت، اشلی جان (مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای سونی) اعلام کرد:

ما بهترین زمان را برای حضور در ایران انتخاب کرده‌ایم؛ چرا که مردم برای سال نو با همه آداب و رسوم زیبایش، آماده‌ می‌شوند. ایران کشوری است با زیبایی‌های خیره‌کننده، میراث و فرهنگ غنی و در عین حال سرشار از تازه‌ترین فناوری‌ها؛ ترکیبی بی‌نقص از سنت و نوآوری.

به گفته‌ جان، ایران برای سونی موبایل کشور بسیار مهمی است و آن‌ها می‌توانند تازه‌ترین محصولاتشان را در آن معرفی کنند:

هدف ما در سونی موبایل توانا ساختن مردم به انجام کارهای بیشتر و غنی کردن زندگی‌شان با محصولاتمان است و باور داریم که یک دستگاه «هوشمند» باید برقراری ارتباط را آسان کند و شما را طوری از قید و بند برهاند تا بتوانید چیزهای بیشتری را از زندگی تجربه کنید و از آن‌ها لذت ببرید. ارتباط برقرار کردن باید آسان و عملی باشد و به‌جای تسلط بر سبک زندگی‌تان، آن را بهبود بخشد. ما به محصولات و خدماتمان که به‌طور فزاینده‌ای هوشمند و شخصی‌سازی شده‌اند، بسیار مفتخریم.

سونی

گوشی‌های اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت هفته پیش در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی شدند.

بر اساس گزارش مدیر بخش خاورمیانه و آفریقای سونی، دستیار شخصی گوشی، محصول هوشمندی است که بدون دخالت دست شیوه جدیدی از ارتباطات را ارائه می‌کند.

گوشی‌های اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت احتمالا اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ به بازار ایران عرضه خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت اردیبهشت‌ماه به بازار ایران می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..