تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه غذای خوشمزه ماسووا

طرز تهیه غذای خوشمزه ماسووا

در این مطلب از ایران ناز برای شما عزیزان طرز تهیه یک غذای بسیار خوشمزه را آموزش میدهیم . این غذای بسیار خوشمزه ,غذای محلی مردم خوزستان است . ماسووا ، غذای محلی پر طرفداری در استان خوزستان است که می توانید در ادامه این مطلب طرز تهیه ماسووا را مشاهده کنید

مواد لازم برای ماسووا

گوشت گردن دو کیلوگرم

ماست یک کیلوگرم

نخود 500 گرم

شوید و شنبلیله روی هم 200 گرم

برنج و پیاز داغ هر کدام یک پیمانه

سیر سه حبه

نمک به میزان لازم

طرز تهیه ماسووا

طرز تهیه غذای خوشمزه ماسووا

در خوزستان به شنبلیله (حلبه) می گویند و یکی از سبزی های مخصوص خوزستانی ها محسوب میشود. اول نخود از قبل خیس کرده را همراه با گوشت پخته به برنج اضافه می کنیم تا بپزد. پس از پخت مانند حلیم خوب می کوبیم. سپس شوید و شنبلیله خرد شده را اضافه می کنیم. ماست را نیز افزوده و می گذاریم با حرارت ملایم بپزد. سپس سیر و پیاز داغ را به غذا اضافه می کنیم تا با همان حرارت جا بیفتد می توانیم این غذا را با نان سرو کنیم.

طرز تهیه غذای خوشمزه ماسووا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه غذای خوشمزه ماسووا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..