تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌هایی زیبا اما وحشتناک از برخورد صاعقه به زمین +فیلم

صحنه‌هایی زیبا اما وحشتناک از برخورد صاعقه به زمین + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صاعقه یکی از رویدادهای طبیعی است که با وجود داشتن  قدرت تخریبی، می‌تواند یکی از زیباترین پدیده‌ها باشد. رعد و برق واکنش الکتریکی شدیدی به صورت نور و صداست که بر اثر برخورد ابرهای دارای بار الکتریکی غیر همنام ایجاد می‌شود. این پدیده یک تخلیه الکتریکی شدید است که  با نور و صدا همراه می‌شود.

اتفاق جالب و زیبایی که ما آن را صاعقه می‌خوانیم  گاهی اوقات هم تبدیل به اتفاقی خطرناک می‌شود.

ویدئویی که در ادامه ارائه شده است صحنه‌هایی از وقوع رعد و برق در شهرهای مختلف جهان را نشان می‌دهد؛ لحظه‌هایی زیبا در عین حال باعظمت از برخورد صاعقه به زمین که بسیار هم دیدنی است. 

انتهای پیام/

برخورد ترسناک صاعقه با سطح زمین 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌هایی زیبا اما وحشتناک از برخورد صاعقه به زمین +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..