تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیف ویژه دیجی کالا برای اعضاء باشگاه مشتریان تجارت

باشگاه مشتریان بانک تجارت در قالب جشنواره بزرگ این باشگاه با "دیجی کالا" همکاری می کند.

به گزارش شمانیوز، باشگاه مشتریان این بانک  به منظور ارائه بسته خدمات فروش با شرایط و تخفیف ویژه برای اعضای وفادار این باشگاه، با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در قالب جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک تجارت همکاری خود را آغاز کرد.

با توجه به آغاز این همکاری اعضای باشگاه مشتریان بانک تجارت می توانند از تاریخ 12 الی 18 اسفند ماه 96 با مراجعه به سایت این باشگاه و دریافت کد تخفیف از طریق بخش جشنواره ها، از این بسته خدماتی ویژه استفاده نمایند.

مشتریان بانک تجارت، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره های باشگاه مشتریان تجارت به سایت این باشگاه به نشانی www.tejaratclub.ir مراجعه نمایند.

منبع:روابط عمومی بانک تجارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیف ویژه دیجی کالا برای اعضاء باشگاه مشتریان تجارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..