تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ام وی ام ۱۱۰ نسل جدید به ایران می آید

ام وی ام ۱۱۰ مجددا در سبد فروش محصولات این شرکت قرار خواهد گرفت و اینبار این خودرو کوچک
با ترکیب رنگ دوگانه و اسپرت عرضه خواهد شد تا همچنان به عنوان یک خودرو کم مصرف شهری
برای مصارف روزانه پیش روی خریداران این سگمنت باشد.

به نقل از واحد فروش برند MVM به زودی خودرو ام وی ام ۱۱۰ مجددا در سبد فروش محصولات
این شرکت قرار خواهد گرفت.

ام وی ام ۱۱۰ام وی ام 110خودرو ام وی ام ۱۱۰

جذابترین نکته این محصول شاد مدیران خودرو کاربرد ویژه آن در شهرهای بزرگ و پرترافیک است. خودرویی با ابعاد جمع‌و‌جور که قابلیت تردد، پارک در کمترین فضاهای موجود و همچنین مصرف پایین آن از دغدغه های مهم این روزهای شهرنشینان است.

شاید ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس اسپورت لاکچری از معدود خودروهایی باشد که با استفاده از تکنیک طراحی Happy Face بنوعی با طراحی های خشن و زمخت برندهای مختلف در سالهای اخیر مقابله کرد است.

اکبری مدیر فروش برند ام وی ام درباره فروش دوباره این محصول گفت:با ایجاد ظرفیت های جدید در خط تولید شرکت مدیران خودرو استاندارد های لازم برای این خودرو اعمال شده و در حال حاضر مجوزهای جدید از سوی ارگان های ناظر تایید شده است و لذا سعی داریم با ایجاد تنوع رنگ برای این خودرو پرطرفدار جذابیت بیشتری ایجاد کنیم.

ام وی ام ۱۱۰ اس اسپورت لاکچری یک خودرو سه سیلندر با حجم ۹۹۸ سی‌سی و ۶۸ اسب بخار و گشتاور ۹۳ نیوتن متری است که از خروجی یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می‌گیرد. همچنین این خودرو با بهره گیری از استاندارد آلایندگی یورو۴ از بالاترین سطح استاندارد های موجود بهره می‌برد تا سهم بسزایی در حفظ محیط زیست داشته باشد.

پیش فروش ام وی ام ۱۱۰ام وی ام 110ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس اسپورت لاکچری

پیش فروش این خودرو با زمان تحویل فروردین و اردیبهشت طی روزهای آتی در کلیه
نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

در ادامه سعی داریم نقاط مثبت این خودرو را بررسی کنیم تا اگر می‌خواهید یک
خودرو کوچک شهری بخرید، به شما کمک کنیم تا انتخاب آگاهانه و مناسب داشته باشید.

ام وی ام 110پیش فروش این خودرو

۱- ابعاد مناسب برای شهرهای بزرگ

همیشه در شهرهای بزرگ پیدا کردن یک جای پارک مناسب یک معضل خسته کننده محسوب می‌شود. اگر شما فعالیت شهری زیادی دارید و با مشکل پیدا کردن جای پارک مواجه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ ام‌وی‌ام ۱۱۰ جدید بروید، چرا که این خودرو با ابعاد کوچک خود به شما کمک بسیاری خواهد کرد. همچنین ابعاد این خودرو می‌تواند یک گزینه مناسب برای بانوان باشد چرا که روحیه خانم‌ها بیشتر با خودروهای کوچک هماهنگ است.

ایمنی ام وی ام ۱۱۰

۲- ایمنی مناسب

اگر بخواهیم این خودرو را با رقبای داخلی مانند تیبا هاچ بک مقایسه کنیم، باید گفت که ام‌وی‌ام ۱۱۰ به لطف سیستم ترمز ABS و EBD، کیسه هوای سرنشینان جلو و فریم جدید بدنه بسیار ایمن‌تر است. البته سیستم ایمنی تیبا نیز شباهت‌هایی با این خودرو دارد ولی کیفیت ساخت این خودرو بیشتر از نمونه‌های داخلی بوده و در بسیاری از موارد مشاهده شده که کیسه‌های هوای خودروهای تولید داخل با مشکل روبرو بوده‌اند.

۳- دید خوب از داخل خودرو

مدل جدید ام‌وی‌ام به نحوی طراحی شده که شما از داخل خودرو به‌طور کامل بر آن مسلط خواهید بود و دید خوبی خواهید داشت. همچنین در قسمت عقب پنجره پانوراما ساخته شده از مواد با کیفیت باعث می‌شود شما یک دید عالی از قسمت پشت خودرو خود داشته باشید. این دید مناسب به افرادی که تازه رانندگی آموخته‌اند یا نیازمند دید خوب از داخل خودرو هستند بسیار کمک می‌کند.

۴- صندوق عقب جادار

شما نباید انتظار داشته باشید صندوق عقب این خودرو به اندازه یک خودرو شاسی‌بلند جادار باشد اما در کل فضای بار ام‌وی‌ام جدید نسبت به ابعاد آن بسیار جادار و مناسب طراحی شده و نیاز شما را به‌خوبی پاسخگو خواهد بود. همچنین صندلی‌های عقب این خودرو به‌صورت کاملا تاشو طراحی شده‌اند و با تا کردن این صندلی‌ها فضای بار شما بیشتر خواهد شد.

امکانات ام وی ام ۱۱۰ام وی ام 110مدل جدید ام‌وی‌ام

۵- امکانات مناسب

ام‌وی‌ام ۱۱۰ جدید نسبت به مدل قدیمی از تجهیزات بهتری برخوردار است که شاید این تجهیزات به عنوان آپشن اولیه همه خودروها محسوب شوند اما باید به این نکته اشاره کرد که برخی از این تجهیزات در رقبای داخلی این خودرو وجود ندارند. آپشن‌های ام‌وی‌ام ۱۱۰S عبارتند از : آینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک، رینگ آلومینیومی، گرم‌کن شیشه عقب و برف‌پاک‌کن شیشه عقب، قفل مرکزی با ریموت، سیستم پخش MP3- USB -فرمان هیدرولیک، بدنه تقویت‌شده-دی لایت، نمایشگر مصرف سوخت لحظه‌ای، -کیلومتر شمار دیجیتالی

اگر این خودرو را پیش از این خریداری نموده اید؛ دوست داریم تا نظرات شما را نیز بدانیم! پس آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

عصر ایران و چرخان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ام وی ام ۱۱۰ نسل جدید به ایران می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..