تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعات پیرامون پردازنده جدید گوشی Oppo R15 حقیقت دارند؟

شایعات پیرامون پردازنده جدید گوشی Oppo R15 حقیقت دارند ؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت Oppo یکی از شرکت‌های آینده‌دار در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند است. این شرکت به زودی گوشی جدید پرچمدار خود یعنی Oppo R15 را عرضه خواهد کرد.

از ساعاتی پیش شرکت اوپو شروع به تبلیغات گسترده برای گوشی Oppo R15 کرده است و همین تبلیغات عامل مهمی شد که خبرگزاری‌های چینی به شایعات پیرامون این گوشی و مشخصات فنی آن دامن بزنند.

یکی از مهمترین این شایعات گزارش‌هایی است که پیرامون نسل جدید پردازنده گوشی Oppo R15 منتشر شده است. بر اساس این شایعه شرکت اوپو قصد دارد گوشی Oppo R15 را به نسل جدید پردازنده های MediaTek یعنی Helio P60 مجهز کند.

پردازنده Helio P60 یک پردازنده چهار هسته ای محسوب می‌شود که سرعت پردازشی بالغ بر 2 گیگاهرتز دارد. هرچند این شایعه به صورت رسمی تایید نشده است، احتمال به وقوع پیوستن آن بسیار بالاست.

همچنین لازم به ذکر است که پس از انتشار تیزرهای تبلیغاتی Oppo R15 این نکته مشخص شد که آر 15 نیز یکی دیگر از گوشی‌های اندرویدی است که به تقلید از آیفون ایکس، با طراحی ناچ ( یا همان حاشیه بالایی صفحه نمایش ) عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

پردازنده جدید گوشی Oppo R15 چیست ؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعات پیرامون پردازنده جدید گوشی Oppo R15 حقیقت دارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..