تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه‌های نمایشی نیازمند نیرو‌های جوان هستند

مجموعه‌های نمایشی نیازمند نیرو‌های جوان هستند/ تبلیغات به عنوان مهمترین ابزار دنیای امروز برای جذب مخاطب استکاوه خداشناس بازیگر تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اهمیت بهبود کیفیت مجموعه‌های نمایشی گفت: سریال‌ها در مرحله اول باید از لحاظ ساختاری و شکل اجرایی تغییر کنند.  برای این تغییر نیازمند به میدان آمدن نیرو‌های جوان و جدید هستیم تا به کمک آن‌ها از رفتار‌های قدیمی که دیگر جوابگوی امروز نیست، فاصله بگیریم. بازیگر مجموعه تلویزیونی «بازگشت» با تاکید بر نقش قصه در سریال تلویزیونی بیان کرد: علاوه بر اینکه ما در پرداخت قصه یکسری محدودیت‌ها داریم، بخش عمده‌ای از اتفاقات جامعه در تلویزیون دچار ممیزی می‌شود و این کار را برای سازندگان سخت می‌کند و به مرور سبب از دست دادن مخاطب می‌شود. تا جایی که می‌شود باید این فاصله را پر کنیم و در نظر داشته باشیم که از یک جایی به بعد مخاطب است که ما را برای تماشا انتخاب می‌کند. بازیگر سریال «عملیات ۱۲۵» افزود: داستان یک سریال باید جذابیت و بار عاطفی داشته باشد. صداوسیما  در نهایت با جنس مشخصی از مخاطب در ارتباط است که سلیقه مشخصی دارد؛ بنابراین با در نظر گرفتن این آگاهی باید سراغ داستانهایی برود که به سلیقه مخاطب نزدیک‌تر است.

خداشناس از تبلیغات به عنوان مهمترین ابزار دنیای امروز برای جذب مخاطب یاد کرد و گفت: من روی تبلیغات خیلی تاکید می‌کنم، چون جهان امروز جهان تبلیغات است. کاری که غرب خوب انجام می‌دهد و بدترین کارهایش را با تبلیغ به خورد جهان می‌دهد. اما متاسفانه ما در بخش تبلیغاتی ضعیف هستیم. گاهی تعجب می‌کنم از اینکه تلویزیون برای یک سریال هزینه زیادی می‌کند، ولی در موارد زیادی به شکل صحیح تبلیغ نمی‌شود و هیجان لازم برای پیگیری یک اثر شکل نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: تبلیغات مناسب، موضوع مهمی است. یک سریال قبل از شروع باید به اندازه‌ای معرفی شده باشد که بلافاصله با شروع پخش، مخاطب همراه آن شود.

این بازیگر سریال‌های تلویزیونی با اشاره به نحوه تعامل بازیگران و مخاطبان گفت: بازیگران بنا بر تعداد آدم‌هایی که با آنها مواجه می‌شوند، بازخورد‌های مختلف می‌گیرند و هرکس از ظن خود یار ما می‌شود. ما معمولا از جمع بندی نظرات درباره کارمان به نتیجه می‌رسیم.

خداشناس با بیان اینکه هر جشنواره‌ای فضای رقابتی ایجاد می‌کند، درباره جشنواره جام جم گفت: رقابت باعث می‌شود افراد برای رسیدن به سطح کیفی بهتر تلاش بیشتری کنند. برای بهتر شدن اوضاع تلویزیون باید هر کاری می‌شود انجام داد و یکی از راه‌ها برگزاری جشنواره است. اما اگر قرار باشد صرفا در یک روز اتفاق بیافتد، اثرگذاری مطلوبی ندارد. به نظر من باید این جشنواره از قبل تبلیغ شود، با هنرمندان و دست اندرکاران جشنواره مصاحبه بگیرند، بازیگران دعوت شوند؛ این گونه اقدامات با خودش هیجان و حرکت می‌آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه‌های نمایشی نیازمند نیرو‌های جوان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..