تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسر جواد ظریف در جشنواره مد و لباس (عکس)

همسر جواد ظریف در جشنواره مد و لباس

به گزارش ایران ناز مریم ایمانیه همسر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در جشنواره مد و لباس فجر در تهران شرکت کرد .

بخش بین الملل هفتمین جشنواره مد و لباس فجر روز شنبه با حضور نمایندگان کشورهای شرکت کننده در تالار وحدت افتتاح شد.همسر ظریف در جشنواره مد و لباس حضور پیدا کرد

ظریف در تابستان ۱۳۵۸ از طریق خواهرش با مریم ایمانیه آشنا شد.آن‌ها در ایران با هم ازدواج کردند، اما پس از آن به نیویورک نقل مکان نمودند.

همسر جواد ظریف در جشنواره مد و لباس (عکس)

مریم ایمانیه همسر ظریف در جشنواره مد

ظریف دو فرزند دختر و پسر دارد که در آمریکا متولد شده‌اند.پسر وی مهندسی برق خوانده و دارای فوق لیسانس مدیریت است و دخترش نیز دارای مهندسیمعماری داخلی است. هر دو فرزند وی ازدواج کرده و فاقد فرزند هستند.ظریف و همسرش به خوبی بر زبان انگلیسی مسلط هستند

ظریف در سال ۱۳۵۵ با ویزای دانشجویی به آمریکا رفت و از سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۵۶ دیپلم خودرا از کالج مقدماتی درو در سانفرانسیسکو گذراند. وی لیسانس و فوق لیسانس روابط بین‌الملل و کارشناسی ارشدمطالعات بین‌المللی در ۱۹۸۱، ۱۹۸۲ و ۱۹۸۴ (۱۳۶۰، ۱۳۶۱ و ۱۳۶۳)از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو و دانشگاه دنور گرفت و پس از آن تحصیلات خود را در مقطع دکترا ادامه داد.

او از سال ۵۷ تا ۵۹ مشاور سرکنسولگری ایران در سانفرانسیسکو و بعد از آن تا سال ۶۱مشاور سیاسی، رایزنی و کارداری نمایندگی ایران در سازمان ملل بوده‌است. وی دوره سربازی خودرا نیز به صورت امریه در وزارت امور خارجه و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد سپری کرده‌است.

پس از گذراندن آزمون جامع دکترایش در ۱۳۶۴، اداره مهاجرت ایالات متحده، روادید او را باطل کردو او سه سال بعد از راه دور تحصیلات خود را تکمیل کرد و دکترای حقوق و روابط بین‌الملل در ۱۹۸۸ از دانشگاه دنور دریافت کرد.

ظریف استاد مدعو دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه ایران است.وی حتی در اثنای مذاکرات هسته‌ای برای حضور در جلسهٔ دفاع پایان‌نامه‌ای مرتبط با موضوع هسته‌ایکه خود استاد راهنمای آن بود در دانشکده روابط بین‌الملل حضور یافت.

همسر جواد ظریف در جشنواره مد و لباس (عکس)

همسر ظریف در جشنواره مد در تالار وحدت

همسر جواد ظریف در جشنواره مد و لباس (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسر جواد ظریف در جشنواره مد و لباس (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..