تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت های هنری و ورزشی و چهره جدید عربستان سعودی!

زنان عربستانی برای نخستین بار در مسابقه دوی ماراتن که با همکاری بیمارستان الموسی، سازمان ورزش و شهرداری احساء با شعار احساء می‌دود برگزار شد، به رقابت پرداختند. در ادامه می خواهیم تصاویری از حضور زنان عربستانی در دوی ماراتن و هم چنین نقاشی های خیابانی در عربستان سعودی را به شما نشان دهیم . در ادامه با ما همراه باشید .

فعالیت های جدید در عربستان سعودی

بنا بر اعلام رسانه‌های سعودی این مسابقه که مختص زنان خواهد بود، جمعه آینده بر اساس موازین شرعی در سالنی سرپوشیده با حضور شرکت کنندگانی با رده سنی بین ۱۸ تا ۵۵ سال برگزار خواهد شد. این اولین بار است که چنین مسابقه‌ای برگزار می‌شود.باشگاه الوحده عربستان میزبانی این مسابقه را در محل این باشگاه در منطقه العمره در مکه برعهده خواهد داشت.

دوی ماراتن زنان در عربستان سعودی

این مسابقه با حضور شمار زیادی از علاقمندان اعم از جوانان، سالمندان و ورزشکاران حرفه ای و غیرحرفه ای زن و مرد برگزار شد.

زنان برای شرکت در این مسابقه ملزم به رعایت حجاب بودند.در بخش زنان مزنه النصار در ماراتن ۳ کیلومتر با پشت سرگذاشتن هزار و پانصد دونده دیگر از کشورهای مختلف نفر اول شد.محمد الدوسری نیز در رده سنی سالمندان و حسین جمعان نیز در رده حرفه ای مقام نخست را از آن خود کردند.

در ادامه تصاویری از حضور زنان عربستانی که در این دوی ماراتن شرکت کردند را خواهید دید :

عربستان سعودیدوی ماراتن زنان در کشور عربستانعربستان سعودیدوی ماراتن زنان در کشور عربستاندوی ماراتن زنان در کشور عربستانبرنده دوی ماراتن زنان در کشور عربستانعربستان سعودیدوی ماراتن زنان در کشور عربستاننقاشی دیوارها درعربستان سعودی

گروهی از نقاشان سعودی تحت سرپرستی هنرمندی به نام” Madawi Albaz” اهل ریاض راهی شهر “الخُبَر” شدند تا پروژه نخستین نقاشی‌های دیواری را در این کشور کلید بزنند. به نقل از ” arabnews”این گروه که از ۲۰ هنرمند تشکیل شده بودند با حمایت شاهزاده ” فیصل السعود” تصمیم به انجام این کار گرفتند که از آغاز پروژه هنری آنها ۱۰ روز می گذرد.

گفتنی است؛ گالری هنری “الفنان الشرقی” نیز با گروه نقاشان در این زمینه همکاری داشته است. طبق برنامه ریزی ها قرار است این طرح در برخی شهرهای دیگر عربستان نیز اجرا شود، همچنین طبق برنامه‌ای بلندمدت تا سال ۲۰۳۰ پروژه‌ای طراحی شده است که طی آن جوانان خلاق و بااستعداد در این طرح هنری فعالیت کنند و کارهای خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند.

در ادامه تصاویری از این نقاشی های خیابانی در کشور عربستان را خواهید دید :

عربستان سعودینقاشی بر روی خیابان های شهر در عربستان

عربستان سعودی

نقاشی بر روی خیابان های شهر در عربستان

عربستان سعودی

نقاشی چشم بر روی خیابان های شهر در عربستان

عربستان سعودی

نقاشی در خیابان های کشور عربستان

عربستان سعودی

نقاشی ستاره در خیابان های کشور عربستان

عربستان سعودی

نقاشی کودک در خیابان های کشور عربستان

عربستان سعودی

نقاش های عربستانی

باشگاه خبرنگاران جوان – انتخاب – آنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت های هنری و ورزشی و چهره جدید عربستان سعودی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..