تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعبه گشایی زومیت از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس یکی از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند سال هستند که زومیت در ادامه به جعبه‌گشایی آن‌ها می‌پردازد.

مقالات مرتبط:

سامسونگ با رونمایی از کهکشانی‌های جدید خود به انتظار طرفداران و انتشار بی‌وقفه‌ی شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد این محصولات پایان داد. کره‌ای‌ها مانند سال گذشته، پرچم‌داران جدید خود را در دو نسخه‌‌ی ساده و پلاس معرفی کردند؛ گلکسی اس ۹ با ابعاد ۵.۸ اینچی نمایشگر، دوربین تکی و ظرفیت باتری کمتر، نقش نسخه‌ی ساده‌ی کهکشانی‌های سامسونگ در سال ۲۰۱۸ را ایفا خواهد کرد و گلکسی اس ۹ پلاس با نمایشگر ۶.۲ اینچی، دوربین دوگانه و باتری حجیم‌تر، نسخه‌ی پلاس نسل جدید پرچم‌داران سری اس کره‌‌‌ای‌ها خواهد بود.

مقالات مرتبط:

پیش‌فروش گلکسی اس ۹ هم‌اکنون در کشور آغاز شده و علاقه‌مندان به این گوشی می‌توانند اقدام به پیش‌خرید آن و البته دریافت هدایای ویژه‌ی سامسونگ کنند. زومیت نیز در همین راستا به جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به پرچمداران ۲۰۱۷ سامسونگ پرداخته است که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب

نظر شما در رابطه با پرچمداران جدید سامسونگ چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعبه گشایی زومیت از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..