تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ اسحاق جهانگیری به هشتگ #دهه شصتی‌ها +عکس

پاسخ اسحاق جهانگیری به #دهه شصتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ادامه واکنش‌ها به اظهارات اسحاق جهانگیری درباره مشکلات دهه شصتی‌ها او را بر آن داشت تا با انتشار پستی در توییتر به سوء‌تفاهم‌های ایجادشده پاسخ دهد.

معاون اول رئیس جمهور در همایش روز جهانی آینده، درباره جوانان دهه شصتی و مشکلات‌شان گفته بود: متولدین دهه 60 در هر مقطعی وارد شدند با مشکل مواجه شدیم. از زمان ورود به دبستان تا دبیرستان و دانشگاه و الان هم بحث اشتغال و در آینده موضوع سالمندی آنها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کاربران فضای مجازی به‌ویژه جوانان دهه شصتی که گویی از حرف‌های جهانگیری رنجیده بودند با به راه انداختن #دهه شصتی‌ها به گفته‌های او واکنش نشان دادند. همین امر سبب شد تا جهانگیری با انتشار پستی توئیتری  در صدد اصلاح گفته‌های خود برآید.

معاون اول رئیس جمهور در توئیتر خود نوشت:

"همه‌ی دهه‌ شصتیها را مثل فرزندانم که دهه‌شصتی هستند دوست دارم. جمله‌ای که از من منتشر شد تقطیع‌شده بود. عرضم این بود: این‌که دهه‌ی‌شصتی‌ها با ورود به هر مرحله از زندگی‌شان با مشکلات زیادی مواجه شدند ناشی از آینده‌نگر نبودن مسئولان بود. " 

پاسخ اسحاق جهانگیری به #دهه شصت

بیشتر بخوانید:

واکنش کاربران به سخنان جهانگیری با هشتگ #دهه_شصت

انتهای پیام/ 

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ اسحاق جهانگیری به هشتگ #دهه شصتی‌ها +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..