تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




​بانک صادرات ایران از طرح های توسعه ای گروه صنعتی نیرو موتور حمایت می کند

بانک صادرات ایران در راستای حمایت از مشتریان برتر خود، طرح‌های توسعه‌ای گروه صنعتی نیرو موتور را مورد حمایت قرار می‌دهد.

به گزارش شمانیوز: بانک صادرات ایران در راستای حمایت از مشتریان برتر خود، طرح‌های توسعه‌ای گروه صنعتی نیرو موتور را مورد حمایت قرار می‌دهد.


به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، گروه صنعتی نیرو موتور به عنوان بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت در کشور، یکی از صد مشتری برتر بانک صادرات ایران است که ضمن برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی ١٠٠ درصدی محصولات تولیدی، در نظر دارد با شعار حمایت از هوای پاک، موتورسیکلت های برقی را جایگزین موتورسیکلت های کاربراتوری و انژکتوری کند که طرح های توسعه ای این شرکت مورد حمایت بانک صادرات ایران قرار خواهد گرفت.
بنا براین گزارش، همایش گروه صنعتی نیرو موتور با حضور حاجی‌پور معاون شعب و بازاریابی، مرتضوی اسکوئی مدیر امور شعب منطقه یک، خرازی افرا رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان، حسین‌زاده مدیر شعب جنوب تهران و تعدادی از مدیران، کارکنان و شبکه فروش این گروه صنعتی در هتل فردوسی تهران برگزار شد. در این همایش سالانه که با هدف گزارش وضعیت فعلی شرکت و اعلام برنامه‌های آتی برپا گردید، از حمایت‌های مالی بانک صادرات ایران و نیز زحمات نمایندگان فروش تقدیر و تشکر بعمل آمد.
مجاهد، مدیرعامل گروه صنعتی نیرو موتور، طی این مراسم درخصوص حمایت‌های بانک صادرات ایران از این واحد صنعتی گفت: بانک‌ها بطور کلی نقش بسیار مهمی در پیشرفت صنعت کشور دارند. در این میان، بانک صادرات ایران از بدو تأسیس نیرو موتور یار و یاور ما بوده و بحمداله هر انتظاری که داشته‌ایم را برآورده ساخته است. این کمک به حدی بوده که تا به امروز نیاز به مراجعه به هیچ بانک دیگری را احساس نکرده‌ایم.

​بانک صادرات ایران از طرح های توسعه ای گروه صنعتی نیرو موتور حمایت می کند


وی در ادامه در خصوص اهداف آینده این شرکت افزود: مهمترین برنامه‌ای که قصد عملیاتی کردن آن را داریم، خودکفایی در قسمت تولید موتورسیکلت به صورت کاملاً داخلی است. البته برنامه‌های دیگری از جمله تولید محصولات سازگار با محیط زیست از طریق جایگزینی موتورهای برقی با موتورهای انژکتوری و کاربراتوری را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.


گفتنی است، گروه صنعتی نیرو موتور (شیراز) به عنوان بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت در کشور و نماینده انحصاری موتورسیکلت های TVS قریب به ١١ مدل موتورسیکلت با حجم موتور ٥٠ تا ٢٤٩ سی سی در مدل های شهری، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و تریل تولید می کند که ظرفیت تولید آن قریب به ١٠٠ هزار دستگاه در سال است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «​بانک صادرات ایران از طرح های توسعه ای گروه صنعتی نیرو موتور حمایت می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..