تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس بازیگر زن ایرانی با گلشیفته فراهانی در پاریس

عکس بازیگر زن ایرانی با گلشیفته فراهانی در پاریس

گلشیفته فراهانیو تینا پاکروان دو بازیگر مشهور ایرانی , در اکران فیلمی ایرانی همدیگر را ملاقات کردند .به گزارش ایران ناز , گلشیفته فراهانی در اکران فیلم خانه کاغذی در پاریس حضور یافت و عکسی یادگاری با عوامل این فیلم و تینا پاکروان گرفت .

تینا پاکروان متولد ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و تهیه کننده است لیسانس کارگردانی سینما از دانشکده سینما – تئاتر دارد و تحصیلات تکمیلی اشرا در دانشگاه UCLA آمریکا گذرانده است، علاوه بر مجری گری در کارهای برنامه ریز و دستیار گارگردان نیز فعالیت کرده است

تینا پاکروان، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس در کنار گلشیفته فراهانی نوشت:«با گلشیفته نازنین و موفق در اکران خانه کاغذى در پاریس.»

حضور تینا پاکروان و گلشیفته فراهانی را در اکران فیلم خانه کاغذی را در ادامه ببینید.

عکس بازیگر زن ایرانی با گلشیفته فراهانی در پاریس

تینا پاکروان متولد ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و تهیه کننده است لیسانس کارگردانی سینما از دانشکده سینما – تئاتر دارد و تحصیلات تکمیلی اش را در دانشگاه UCLA آمریکا گذرانده است، علاو هبر مجری گری در کارهای برنامه ریز و دستیار گارگردان نیزفعالیت کرده است

خانوم پاکروان فعالیت سینمایی را از کار در مجله سینمایی، گزارش فیلم در سال ۱۳۷۴ آغاز کرده،وی در ادامه با مجلاتی مانند ابرار سینمایی – صدا – دوربین حرکت هفته نامه فکور همکاری داشته استدر سن ۱۸ سالگی در فیلم یاس‌ های وحشی به کارگردانی محسنی‌ نسب به عنوان منشی صحنه فعالیت داشت

گلشیفته فراهانی با نام شناسنامه‌ای «رهاورد فراهانی» (زاده ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران)هنرپیشه،خواننده و نوازنده ایرانی و از اعضای آکادمی اسکار است. وی هم‌اکنون ساکن فرانسه است.

عکس بازیگر زن ایرانی با گلشیفته فراهانی در پاریس

گلشیفته فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهرِ کوچکترِ شقایق فراهانی،از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی «کوچ‌نشین» است.

گلشیفته فراهانی در ۱۹ تیر ۱۳۶۲ برابر با ۱۰ ژوئیه ۱۹۸۳ در تهران متولد شد.به نوشته وبگاه رسمی او، هنگامی که والدینش برای تهیهٔ شناسنامه او نام گلشیفته را ارائه کردندادارهٔ مربوطه با این نام مخالفت کرد و به‌ناچار نام شناسنامه‌ای او با نام شناخته شده او تفاوت پیدا کرد.

وی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۶ با فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کرد.او همچنین در فیلم‌های دیگری چون زمانه، بوتیک”، اشک سرما، به نام پدر، میم مثل مادر، گیس بریده،سنتوری و درباره الی به ایفای نقش پرداخت.

او جوان‌ترین بازیگری است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده‌است.درخت گلابی جایزه بهترین بازیگر نقش اول بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۶ را در سن  14 سالگیبرایش به ارمغان آورد.برای فیلم اشک سرما برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از هشتمین دوره جشن خانه سینما شدو برای فیلم بوتیک جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بزرگ سه قاره (در نانت، فرانسه) را بدست آورد.

عکس بازیگر زن ایرانی با گلشیفته فراهانی در پاریس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس بازیگر زن ایرانی با گلشیفته فراهانی در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..