تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش قدم به قدم دفاع شخصی

مجله سیب سبز: بارها پیش آمده در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که فکر کردیم کاش حرکات رزمی بلد بودیم تا بتوانیم از خودمان دفاع کنیم، به خصوص در مقابل یک مرد متعرض. برای همه خانم‌ها این امکان وجود ندارد تا بتوانند در کلاس‌های رزمی شرکت کنند اما ما می‌خواهیم در این مطلب چند حرکت به شما آموزش دهیم تا با تمرین کردن آنها بتوانیم تا حدی از خودمان دفاع کنیم، به همین دلیل سراغ آقای رضا آذوق که در ایران و در چند کشور دیگر آموزش حرکات رزمی می‌دهند رفتیم تا با کمک وي و دخترش خانم  ندا آذوق چند حرکت رزمی دفاع شخصی را  یاد بگیریم.
در این تصاویر به همراه استاد رضا آذوق، رئیس سبک کیوکوشین کاراته تزوکا در ایران و خاورمیانه و دخترش مونا آذوق چند موقعیت شبیه‌سازی شده را بررسي مي‌كنيم که در آن یک شخص به شما حمله می‌کند و این تصاویر به شما می‌گوید چگونه در آن لحظه از خودتان دفاع کنید. قدم به قدم تصاویر را دنبال کنید تا آموزش ببینید.

دفاع با ضد حمله


در این تصویر فرد روبه‌روی شما ایستاده و شما احتمال این را می‌دهید که او قصد حمله به شما را دارد، او دست چپ خود را به سمت صورت شما می‌آورد، شما باید سرعت عمل داشته باشید و با دست چپ مچ دست او را محکم بگیرید و به سمت پايین بکشید و با دست راست به قسمت شانه فشار بیاورید و وقتی آن را به سمت پايین کشیديد، با زانوی پای چپ به زیر چانه او ضربه وارد کنید.
دفع حمله با حمله قوی تر

در این حالت فرد مهاجم از پشت سر به شما حمله می‌کند و او دست راست خود را بر شانه راست شما می‌گذارد و تصمیم دارد با دست چپ به شما ضربه بزند. در این حالت سرعت عمل شما خیلی مهم است؛ باید سریع با دست راست به سمت عقب برگردید و با دو دست‌تان دست راست او را به سمت پايین بکشید و سپس  ضربه محکمی با پا  وارد کنید.


 در این تصاویر نيز دو طرف از روبه‌رو به هم نزدیک می‌شوند و فرد مهاجم با دست راست به سمت صورت شما حمله می‌کند. شما باید در این حالت با دست چپ دست او را دفع کرده و هل دهید و سریعا با دست راست به سمت صورت او ضربه محکمی وارد کنید.   آموزش قدم به قدم  دفاع شخصی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش قدم به قدم دفاع شخصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..