تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی خطرناک چند نوجوان روی ریل راه‌آهن! +فیلم

بازی با مرگ چند نوجوان خام روی ریل قطار + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنج نوجوان روس که در مسیر حرکت یک قطار اقدام به گرفتن عکس سلفی کرده بودند خبرساز شدند. در ویدئویی که منتشر شده است این پنج نوجوان در عملی خطرناک در حالی که پشت به قطار ایستاده اند تلاش می‌کنند عکس سلفی بگیرند.

راننده قطار با بوق‌های ممتد و هشدار به آنها سعی می‌کند آنها را از روی ریل قطار دور کند اما آنها بدون توجه به خطر، مشغول خندیدن و جوک گفتن هستند. این ویدئو با فرار کردن نوجوانان به زمین برفی اطراف ریل تمام می‌شود.

گفتنی است؛ اواخر ماه ژوئن نیز سه نوجوان 10 تا 13 ساله که در حال گرفتن عکس سلفی در مسیر راه آهن سیبری بودند در اثر برخورد قطار با آنها کشته شدند.

انتهای پیام/

بازی با مرگ چند نوجوان روی ریل قطار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی خطرناک چند نوجوان روی ریل راه‌آهن! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..