تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار خمپاره در شهر آفتاب

رییس اداره سیاسی فرمانداری شهرستان ری درباره انتشار خبری درباره «انفجار خمپاره» توضیحاتی ارایه کرد.

در شهر آفتاب صدای خمپاره شنیده شد

رییس اداره سیاسی فرمانداری شهرستان ری گفت: صدای شنیده شده در شهرری مربوط به انفجار « خمپاره » است، یک عدد خمپاره عمل نکرده مربوط به مانور عملیاتی سال گذشته، امروز در یک زمین کشاورزی در محدوده «شهرآفتاب» منفجر شد که صدای مهیبی در منطقه ایجاد کرد.

وی تاکید کرد :در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و خبر منتشر شده در مورد سقوط «بالگرد» صحت ندارد.

تکذیب خبر «شنیده‌شدن صدای انفجار خمپاره» توسط فرماندار شهرستان ری

هدایت‌الله جمالی‌پوردرخصوص اخبار منتشرشده درباره انفجار خمپاره گفت: خمپاره‌ای قدیمی و عمل نکرده در اطراف مترو حرم امام خمینی(ره) پیدا شده اما هیچ‌گونه انفجار یا صدایی نداشته است.

وی افزود: این خمپاره توسط نیروی انتظامی فعلا منتقل شده است و هیچ گزارش خاصی درخصوص صدای انفجار ناشی از خمپاره پیدا شده، نداشته‌ایم.

جمالی‌پورتاکید کرد: این خمپاره در حوزه شهرستان تهران و بخش آفتاب بوده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار خمپاره در شهر آفتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..