تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی نفت: زورمان به استقلال خوزستان نرسید

به گزارش شمانیوز: هومن افاضلی پس از بازی تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: نیمه اول را در سطح انتظار بازی کردیم و سه موقعیت گل هم داشتیم زیرا شناخت خوبی از تیم حریف پیدا کرده بودیم.

سرمربی نفت تهران گفت: هر دو تیم شانس‌هایی داشتند و حریف توانست با یک ضربه کرنر به گل برسد و ما درست هم ندیدیم که چه اتفاقی افتاد که آن توپ به گل تبدیل شد اما بعد از آن برای گل‌زنی تلاش کردیم اما امروز زورمان کم بود و حملات مابعد از خوردن گل زهردار نبود با این‌حال شانس‌هایی داشتیم که گل بزنیم.

وی افزود: به‌ هرحال این برد را به استقلال خوزستان و آقای ویسی تبریک می‌گویم و این 3 امتیاز برای هر دو تیم مهم بود که متأسفانه نتوانستیم امتیازی به دست آوریم اما به شاگردانم افتخار می‌کنم زیرا از وقتی‌که من آمده‌ام در تمرینات و مسابقات تلاش زیادی از خود نشان داده‌اند و این اولین باخت در هفت، هشت بازی اخیر بود و مطمئن باشید این آخرین شکست ما نیز خواهد بود.

افاضلی درباره عدم بازی دادن به باتجربه‌هایی چون آلنعمه و بیک‌زاده بیان کرد: معمولاً عادت ندارم در مورد بازیکن‌ها صحبت کنم اما ما ترکیب تیممان را با توجه به شناختی که از حریف داریم می‌چینیم و من با قاطعیت می‌گویم که تمام بازیکنان ما چه آن‌هایی که به میدان می‌روند و چه آن‌هایی که فرصت کمی برای بازی پیدا می‌کنند عکس‌العمل حرفه‌ای از خود نشان داده و تلاش می‌کنند مجموعه تیم موفق باشد.

وی اظهار کرد: با یک باخت نمی‌شود اوضاع ما را خطرناک توصیف کرد، مطمئن باشید دو، سه هفته قبل از اتمام لیگ شرایط ما تغییر کرده و بقای خود را قطعی می‌کنیم و درباره داوری هم باید بگویم به عقیده من عالی بود و البته داور هم حق دارد مثل مربیان و بازیکنان اشتباه کند و نمی‌شود از داوری خرده گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی نفت: زورمان به استقلال خوزستان نرسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..