تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا بویان در دربی ۸۶ بازی نکرد؟

نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال می گوید: بویان به من گفت در دربی می تواند 20 دقیقه بازی کند؛ ولی ما ریسک نکردیم. بویان را در امارات تست می کنم و اگر مشکلی نداشت، اجازه بازی او را در بازی با العین صادر می کنیم.

به گزارش شمانیوز: نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال می گوید: بویان به من گفت در دربی می تواند 20 دقیقه بازی کند؛ ولی ما ریسک نکردیم. بویان را در امارات تست می کنم و اگر مشکلی نداشت، اجازه بازی او را در بازی با العین صادر می کنیم.

با توجه به اظهارات دکتر نوروزی باید گفت بویان بازیکن مورد علاقه شفر برای بازی در خط میانی است و بعد از اینکه شرایطش بهبود پیدا کند قطعا در ترکیب ثابت تیم استقلال به میدان خواهد آمد.

منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا بویان در دربی ۸۶ بازی نکرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..