تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راموس: حالا با روحیه به پاریس می‌رویم

ورزش سه: رئال با برتری 3-1 برابر ختافه توانست اطمینان و اعتماد به نفس لازم برای بازی برگشت با پی اس جی را به دست بیاورد.


 رئال پس از باخت سه شنبه شب در زمین اسپانیول، از لحاظ روحی در شرایط مطلوبی قرار نداشت و پیروزی در بازی امشب برای این تیم نیازی حیاتی بود.

راموس: حالا با روحیه به پاریس می‌رویم


راموس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« بازی با ختافه مثل دیگر بازی های لالیگا دشوار و سخت بود . آنها نشان دادند که چه حریف دشواری هستند و به راحتی تسلیم نمی شوند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و کاری که باید را انجام دادیم. حالا با روحیه و اعتماد به نفس لازم به پاریس خواهیم رفت.


واقعا به این برد نیاز داشتیم چرا که پس از باخت به اسپانیول، شرایط چندان مساعد نبود. لیگ قهرمانان برای ما اهمیت فراوانی دارد و باید اطمینان لازم برای بازی برگشت با پی اس جی را در بازی امشب به دست می آوردیم. این بازی سرنوشت فصل ما را تعیین خواهد کرد.


در پاریس باید از همان شروع کار، جدیت و تمرکز بالا را در دسترو کار قرار بدهیم. خوشبختانه در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کرده ایم ولی مطمئنم که بازی دشواری پش روی ماست.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راموس: حالا با روحیه به پاریس می‌رویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..