تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم علیه اشرافی‌گری انقلاب کردند/ هیچ وقت نمی‌بینیم کالایی با عکس یک شهید تبلیغ شود

خبر خانم مجلسیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در همایش خستگان انقلابی که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، اظهار کرد: مردم علیه اشرافی‌گری انقلاب کردند نه اینکه کسی با حاصل خون چند هزار شهید در استخر خانه شاه شنا کند.

رئیس اندیشکده یقین در خصوص اینکه 60 سال از انقلاب اسلام گذشت و سر امام حسین را بریدند، گفت: اینقدر برخی با اسلام دچار مشکل شدند که سر پسر پیامبر را بریدند شمر سرباز امام علی در جنگ صفین بود و سر امام حسین را برید.

وی افزود: از طرفی از امام سجاد(ع) پرسیدند چه شد 60 سال از عمر اسلام گذشت وسر امام حسین را بریدند و امام سجاد (ع) فرمودند که مردم در میان ما 6 طبقه‌اند،‌ شیرها،‌گرگ‌ها ،‌روباه‌ها وسگ‌ها اینها حیوانات درنده هستند و دو گروه هستند که دریده می‌شوند یکی خوک‌ها و دیگری ببرها، که در این میان شیرها سیاسیون هستند که همیشه می‌خواهند غالب بمانند و در جریان‌های سیاسی اگر به نفعشان شد انتخابات خوب بوده است و اگر به نفعشان نبود باید انتخابات را دوباره برگزار کنند تا هستند یک حرف می‌زنند اما زمانی که کنار گذاشته شوند همه چیز نامشروع می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: گرگ‌ها تجار سیاسی هستند این گرگ‌ها زمانی که می‌خواهند کالایی را بخرند ارزش مال را کم می‌کنند اما زمانی که بخواهند مالی را بفروشند آن را مدح می‌کنند.

وی با بیان اینکه بالای 75 درصد از تبلیغات دروغ است، گفت: در برخی تبلیغات کالاها را با ضرب و زور و تکنیک‌های تبلیغاتی به خورد مردم می‌دهند، وقتی مسئولی مشکل ندارد چرا باید یک سلبریتی آن را تبلیغ کند، این تجار برای فروش محصولات خود باید دست به دامن سلبریتی‌ها شوند.

عباسی ادامه داد: ذات جامعه لیبرالیسم سر و صدای تو خالی است و هیچ وقت نمی‌بینیم در سطح شهر بنری با حضور یک شهید باشد و کالایی را تبلیغ کنند هر کالایی در بنرها تبلیغ می‌شود یک مشکلی دارد و بی‌خاصیت‌ترین و منفور ترین کار دادن یک میلیون دلار به یک اجنبی برای تبلیغ است، این در حالی است که پرچم ما را حججی‌ها بالا می‌برند نه یک اجنبی.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه تمام مراجع تقلید می‌گویند، سیستم بانکداری ما ربوی است، گفت: در سال 96 احتمالا بالای 70 بار مراجع به ربوی بودن سیستم بانکی اعتراض کرده اند.

وی گفت: نظام مالی و اقتصادی ما دست گرگ‌ها بوده و وظیفه ماست که مشت این خناس‌ها را باز کنیم، وقتی سیاسیون شیر و درنده شدند و اقتصادیون گرگ شدند حتما امام‌حسین‌ها به مذبح می‌روند.

حسن عباسی با بیان اینکه مردم دیندار جمهوری اسلامی را به وجود آوردند، تاکید کرد: مردم جمهوری اسلامی را از دینشان دارند نه اینکه دینشان را از جمهوری اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم علیه اشرافی‌گری انقلاب کردند/ هیچ وقت نمی‌بینیم کالایی با عکس یک شهید تبلیغ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..