تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وظیفه شبكه ایران كالا ارائه خدمات رایگان به همه تولید كنندگان داخلی است

رئیس رسانه ملی در آيین افتتاح رسمی شبكه تلویزیونی ایران كالا:

وظیفه اصلی شبكه ایران كالا ارائه خدمات رایگان به همه كارآفرینان و تولید كنندگان داخلی استبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دكتر علی عسكری رئيس رسانه ملی در آيين افتتاحيه رسمی شبكه ايران كالا، در سخنانی با تشریح دلایل راه‌اندازی این شبكه تلویزیونی گفت: پیشنهاد گفتمان انقلابی و پیشروی مقام معظم رهبری در طرح موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه نجات كشور، ایجاب می كرد تا برای تحقق آن كاری ویژه و جهادی در رسانه ملی انجام گیرد.

وی با بیان اینكه صداوسیما رسانه ای پیگیر در همه حوزه های اقتصادی است، تصریح كرد: رسانه ملی در یك سال گذشته پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی را در همه شبكه ‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی خود در دستور كار قرار داد اما لازم بود تا برای اثرگذاری بیشتر و حمایت جدی از صنایع كوچك و متوسط كشور شبكه‌ای تلویزیونی راه اندازی شود تا با معرفی كالای ایرانی، زمینه رشد فعالیت های اقتصادی در كشور را فراهم كند.

رئیس سازمان صداوسیما حمایت از صنایع كوچك و متوسط دانش بنیان در كشور را از موضوعات مهم برای شبكه ایران كالا دانست و تاكید كرد: شركت های بزرگ توانایی رقابت در فضای بازرگانی را دارند و خود نیز با رسانه های مكتوب و صوتی و تصویری نیاز تبلیغاتی شان را برآورده می كنند؛ اما صنایع دانش بنیان و كارگاه های كوچك و متوسط كه توانایی لازم برای تبلیغات ندارند نیاز به حمایت و تبلیغ ویژه دارندچرا كه آن ‌ها می توانند زودترخود را به تولید برسانند.

وی افزود: شبكه ایران كالا خود را ملزم می كند كه از این شركت ها و صنایع متوسط حمایت كند و با تبلیغ و معرفی آنها زمینه حضورشان در عرصه رقابت اقتصادی كشور را فراهم سازد.

رئیس رسانه ملی با اشاره به ویژگی شركت های دانش بنیان و صنایع كوچك و متوسط گفت: مهمترین ویژگی این بنگاه های اقتصادی، اشتغال زا بودن، زودبازده بودن و توان رقابت آن‌ها با صنایع خارجی است و ما افتخار می كنیم كه اكنون در تصمیمی بزرگ شرایط تبلیغ رایگان این بنگاه‌ها را در شبكه ایران كالا فراهم كرده‌ایم.

دكتر علی عسكری با بیان اینكه هم اكنون هزاران كارخانه بزرگ و كوچك برای تبلیغ و معرفی خود از شبكه ایران كالا ثبت نام كرده‌اند و ما شاهد حضور آنها بر آنتن رسانه ملی خواهیم بود، یادآور شد: ملت ایران در خلال این آگهی ها توانمندی های خود و افتخارات فرزندانش را مشاهده خواهد كرد و ما امروز به بركت وجود حضرت زهرای اطهر (س) در خدمت شناسایی و معرفی این صنایع هستیم.

رئیس سازمان صداوسیما با تاكید بر اهمیت كارآفرینی و تاثیر آن بر اقتصاد كشور، گفت: مهمترین رسالت ما این است كه در این مرز و بوم كار تولید كنیم. كسانی كه در این كشور كار تولید می كنند، انسان‌های گرانقدری هستند كه باید آن‌ها را تكریم كرد.

وی افزود: اگر ملتی بازار خود را در اختیار بیگانگان قرار دهد، در واقع بالاترین توان اقتصادی خود را در اختیار آنها قرار داده و عامل حیاتش را از دست داده است.

وی در ادامه به ضرورت مقابله با ورود كالای قاچاق به كشور اشاره و تاكید كرد: كوتاهی در مبارزه با ورود كالای قاچاق به كشور پذیرفتنی نیست و نیازمند اقدام جدی در این خصوص هستیم.

دكتر علی عسكری گفت: ما ملت بزرگ و قدرتمندی هستیم و بازار 80 میلیونی در اختیارمان است كه می‌توان در آن تولید كرد و از تولیدات خودمان مصرف كنیم.

رئیس رسانه ملی با یادآوری شأن و جایگاه كارگر در صدر اسلام و بوسه زدن نبی مكرم اسلام بردستان كارگر وكار آفرین تصریح كرد: آن زمان استعمار اقتصادی همانند امروز معنا نداشت و امروز اهمیت این موضوع بسیار بیشتر است. ما باید دستان و بازوان كارآفرینان و تولیدكنندگان داخلی را ببوسیم و آن‌ها را تكریم كنیم.

دكتر علی عسكری افزود: وظیفه ما در شبكه ایران كالا ارائه خدمات رایگان به همه كارآفرینان و مدیرانی است كه در این شرایط سخت اقتصادی فعالیت می كنند و از این طریق كالاهای آنها را معرفی و در بازار فروش از آنها حمایت خواهیم كرد.

وی با تشكر از تلاش اردشیر زابلی زاده مدیر شبكه ایران كالا، خطاب به وی تاكید كرد: این شبكه علاوه بر برودكست به برودبند و فضای مجازی نیز توجه كند و با راه اندازی سایت پرقدرت و پربار، فضایی را برای انتخاب مردم در فضای مجازی فراهم كند.

رئیس رسانه ملی با سپاس از حضور وزرای صنعت معدن و تجارت و كشاورزی و تاكید بر حمایت آن‌ها از صنایع كوچك و بنگاه های اقتصادی اظهار داشت: با توجه به چتر حمایتی اصناف از این بنگاه ها ما نیز در كنار شما این وظیفه ملی را انجام خواهیم داد و در جهت عدالت اقتصادی گام برخواهیم داشت.

دكتر عسكری در پایان با تشكر از حضور اعضای دولت و نمایندگان مجلس گفت: امیدواریم با كمك شما و حمایت بخش های اجرایی دولت از این صنایع ما نیز در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداریم و در پیشگاه خداوند متعال و ملت ایران سربلند باشیم.

انتهای پيام/

تأكيد رئيس سازمان صدا و سيما بر لزوم حمايت از شركت های دانش بنیان و صنایع كوچك



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وظیفه شبكه ایران كالا ارائه خدمات رایگان به همه تولید كنندگان داخلی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..