تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل رسید

براي پنجمين سال متوالي؛ تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل رسید

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، بر اساس ارزيابي‌هاي سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليد کنندگان براي پنجمين سال متوالي ايرانسل رضايت‌مندي بيش از 90 درصد مشترکان را به دست آورده و تنديس و گواهينامه ملي رعايت حقوق مصرف کنندگان را دريافت کرده است.

از شرايط دريافت گواهينامه رعايت حقوق مصرف‌کنندگان مي‌توان به مواردي چون کسب امتيازهاي شاخص‌هاي ارزيابي و سنجش واحدهاي توليدي، رضايت‌مندي مشتريان، شاخص‌هاي مربوط به کيفيت کالا و خدمات، رعايت قيمت‌ها، توزيع و خدمات پس از فروش اشاره کرد. همچنين از شرايط دريافت تنديس ملي رعايت حقوق مصرف کنندگان نيز مي‌توان به کسب امتيازهايي نظير امتياز شاخص‌هاي ارزيابي و سنجش واحدهاي توليدي، دريافت گواهينامه حداقل در 2 سال متوالي يا 3 سال غيرمتوالي، کسب حداقل 90 امتياز در مجموع امتيازهاي اعطاي گواهينامه و وجود گسترده توزيع کالا يا خدمات و نمايندگي در حداقل 20 استان کشور اعلام شده است.

براي دريافت اين تنديس و گواهينامه بيش از  800  شرکت مورد ارزيابي قرار گرفته‌اند.

هفدهمين دوره اعطاي گواهينامه و تنديس رعايت حقوق مصرف کنندگان به همت انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف کنندگان و با پشتيباني سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز، سه شنبه 9 اسفندماه 96 در مرکز همايش‌هاي بين المللي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

اين تنديس بر اساس مفاد آيين‌نامه اعطاي گواهينامه و تنديس‌هاي ملي رعايت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسي و ارزيابي عملکرد ايرانسل و به استناد مصوبه شوراي سياست‌گذاري مستقر در سازمان حمايت از مصرف‌کنندگان و توليدکنندگان، توسط وزير صنعت، معدن و تجارت، نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي و رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف کنندگان به ايرانسل اعطا شده است.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..