تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا به دنبال ایجاد گروه تروریستی جدید در عراق

گردانهای حزب الله عراق از تصمیم آمریکایی ها برای ایجاد گروههای تروریستی جدید در این کشور با هدف توجیه حضور نظامی واشنگتن خبر داد.

به گزارش شمانیوز، به نقل از النشره، گردانهای حزب الله عراق از دولت این کشور خواست که به اراده ملت توجه کند.

گردانهای حزب الله عراق ضمن تمجید از مصوبه پارلمان این کشور مبنی بر ضرورت جدول خروج نظامیان آمریکا بیان کرد: دولت آمریکا بر ادامه حضور نیروهایش در عراق اصرار دارد و در راستای بی توجهی به این تصمیم حرکت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: دولت عراق باید به اراده ملت توجه کند و این موضوع( بحث خروج نظامیان آمریکایی از عراق) را مورد بی توجهی قرار ندهد. مصوبه مجلس نمایندگان عراق بیانگر حق ملت در مقاومت در برابر همه نیروهای خارجی است.

گردانهای حزب الله عراق اعلام کرد: دولت آمریکا به دنبال ایجاد گروههای تروریستی جدید به منظور توجیه حضور نظامی خود در عراق برخواهد آمد.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا به دنبال ایجاد گروه تروریستی جدید در عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..