تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعبه سیاه , سقوط سیاه پیدا شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جعبه سیاه هواپیمای پرواز تهران- یاسوج پیدا شد.

به گزارش شمانیوز: عزیزی فیلی با اشاره به اینکه پیدا شدن جعبه سیاه تایید شده است، گفت: جعبه سیاه هواپیمای ATR 72 پرواز تهران- یاسوج که روز یکشنبه، 29 بهمن ماه در ارتفاعات کوه دنا سقوط کرده بود با تلاش و جستجوی کوهنوردان و نیروهای امدادگر پیدا شده است.

جعبه سیاه تحویل دادستانی می‌شود
یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج گفت که جعبه سیاه تحویل دادستانی می‌شود و نماینده کمیسیون اصل ۹۰ هم بر مراحل بازخوانی آن نظارت می کند.
بهرام پارسایی، اظهار کرد: در تماسی که با آقای مهندس فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیربحران این استان داشتم ایشان اعلام کرد که دو دستگاه CVR (cockpit voice recorder) و FDR(flight data recorder) که همان جعبه سیاه هواپیماست، در صحت و سلامت کامل یافت شده است.
وی افزود: نگرانی ما ضربه دیدن به این دستگاه‌ها بود که خوشبختانه کاملا سالم هستند و تحویل دادستانی می شوند.
این عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ همچنین گفت که کارشناس و در صورت نیاز یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ در بازخوانی این دستگاه‌ها حضور دارند و نظارت کامل خواهند داشت.

گفتنی است؛ پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعبه سیاه , سقوط سیاه پیدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..