تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش ساندویچ لاکچری 250 هزار تومانی در تهران (عکس)

ساندویچ لاکچری ۲۵۰ هزار تومانی در تهران

یکی از غذاهای لاکچری که در تهران سرو میشود ساندویچ دویست و پنجاه هزار تومنی است . ! این ساندویچ علیرغم قیمت بسیار بالایش ، طرفداران بیشماری دارد !! ساندویچ ۲۵۰ هزار تومانی , این ساندویچ زیبایی خاصی دارد و در آن از تخم ماهی و خاویار استفاده شده و جالب اینکه با وجود گران بودن آن مردم برای این ساندویچ صف می‌کشند.

فروش ساندویچ لاکچری 250 هزار تومانی در تهران (عکس)

خاویار تخم ماهیان خاویاری و از گرانترین غذاهای جهان است.دریای خزر به عنوان بزرگ‌ترین منبع ماهیان خاویاری در جهان بیش از ۹۰ درصد خاویار جهان را تأمین می‌کند.

فیل‌ماهی، تاس‌ماهی روسی یا چالباش، تاس‌ماهی ایرانی یا قره‌برون، ماهی شیب و ماهی ازون‌برونیا سوروگا، گونه‌های اصلی ماهیان خاویاری دریای خزر هستند.ماهیان خاویاری یا استورژون، از خانواده تاس‌ماهیان، از جمله گونه‌های آب‌زی کم‌نظیری هستندکه از قدمتی چند صد میلیون ساله که به عصر ژوراسیک بازمی‌گردد بر خوردارند و از این رو ماهیان خاویاررا فسیل‌های زنده جهان می‌نامند که همراه با تکاملی فیلوژنی تا به امروز بازمانده‌اند

فروش ساندویچ لاکچری 250 هزار تومانی در تهران (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش ساندویچ لاکچری 250 هزار تومانی در تهران (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..