تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«افسونگر» با بازی سوسن تسلیمی جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم «یوتوبوری» سوئد را گرفت

فیلم سینمایی «افسونگر» به کارگردانی میلاد اعلمی و با بازی سوسن تسلیمی ستاره سرشناس سینمای ایران جایزه چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «یوتوبوری» سوئد را از آن خود کرد.

به گزارش شمانیوز: فیلم سینمایی «افسونگر» به کارگردانی میلاد اعلمی فیلمساز ایرانی مقیم سوئد و با بازی سوسن تسلیمی ستاره سرشناس سینمای ایران، با حضور میلاد اعلمی، اردلان اسماعیلی و تعدادی ار عوامل آن؛ در 5 سانس مختلف از جمله؛ در سینماهای «دراکان»، «بیوپلاست»، دانشگاه «چالمرز»، «استوره تئاتر» و «فستیوال ارنان» در بخش «رقابتی نوردیک» ویژه فیلم‌های منطقه اسکاندیناوی در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «یوتوبوری» (گوتبورگ) Goteborg در شهر یوتوبوری در کشور سوئد روز پرده رفت و از طرف اعضای هیئت داوران این جشنواره، جایزه «سون نیکویست» Sven Nykvist بهترین فیلمبرداری به «سوفیا اولسون» Sophia Olsson برای مدیریت فیلمبرداری این اثر سینمایی محصول کشورهای دانمارک و سوئد اهدا شد. 

فیلم سینمایی «افسونگر» به تهیه‌کنندگی «استینا لاسِن» Stinna Lassen برای به دست آوردن جایزه «سون نیکویست»، با 8 فیلم دیگر از کشورهای منطقه اسکاندیناوی از جمله؛ سوئد، دانمارک، فنلاند، ایسلند و نروژ در رقابت بود.

سوسن تسلیمی بازیگر نام‌آشنای سینمای ایران بعد از سالها دوری از پرده نقره‌ای در فیلم سینمایی «افسونگر» نخستین ساخته میلاد اعلمی فیلمساز ایرانی مقیم سوئد به ایفای نقش پرداخته است؛ در این اثر سینمایی که فیلمنامه آن توسط «آنا انگبورگ توپسوی» Anna Ingeborg Topsøe و میلاد اعلمی به رشته تحریر درآمده است؛ اردلان اسماعیلی، شاهو رزگارنژاد، لارس برگمان و سوسن تسلیمی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «یوتوبوری» سوئد که بزرگترین جشنواره و رویداد سینمایی در منطقه اسکاندیناوی محسوب می‌شود؛ چهل و یکمین دوره آن با مدیریت هنری «یوناس هولمبرگ» Jonas Holmberg و با نمایش 399 از کارگردانان 78 کشور جهان در چندین بخش مختلف رقابتی و غیرقابتی در 10 سینما و 40 سالن سینمایی در شهر یوتوبوری در کشور سوئد برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««افسونگر» با بازی سوسن تسلیمی جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم «یوتوبوری» سوئد را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..