تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زبان خاص خداوند برای صحبت با بندگان/شیوه ارتباطی که شاید از آن بی‌خبرید! +فیلم

زبان خاص خداوند برای صحبت با بندگان/شیوه ارتباطی که شاید از آن بی خبر هستید!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در رابطه با نحوه برقراری ارتباط خداوند با بندگانش در یکی از سخنرانی های خود، اطلاعات جالبی به مخاطبان  ارائه داد که شنیدن آن خالی از لطف نیست.

در این بحث صحبتهایی مبنی بر نگاه بندگان به حوادثی که در طول روز با آنها مواجه می شوند و همچنین راز و رمزی که پشت آنها نهفته است مطرح شد.

بنا بر گفته علیرضا پناهیان اگر با دقت به زندگی روزمره خود بنگریم حضور خداوند را به وضوح حس خواهیم کرد و همینطور او را خواهیم دید. در ادامه این سخنرانی نیز به جزئیات شنیدنی و جذاب که برای هر مومن و مسلمانی مفید و میسر خواهد بود نیز اشاره شد.

انتهای پیام/

 خداوند با چه زبانی با بندگانش سخن می گوید؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زبان خاص خداوند برای صحبت با بندگان/شیوه ارتباطی که شاید از آن بی‌خبرید! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..