تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف

برترین‌ها- ترجمه از الهام مظفری: تا به حال شده در حال چرت زدن رئیستان سر برسد؟ پس احتمالا در ژاپن زندگی خوبی خواهید داشت؟ یا شده آرزو کنید کاش می‌توانستید ظهر به خانه بروید و ناهار را با خانواده بخورید، چرت بزنید و دوباره سرکار برگردید؟ پس دوست دارید در اسپانیا زندگی کنید. فرهنگ‌های مختلف از هنر و آشپزی تا ورزش، همه چیز را متفاوت از هم انجام می‌دهند و خوابیدن هم استثنا نیست. در این مطلب به شما سنت‌های عجیب خوابیدن در سراسر دنیا را معرفی می‌کنیم.

گواتمالا، خوابیدن با عروسک‌های نگرانی


طبق سنت مایان در گواتمالا، اگر ناراحت یا مضطرب هستید، می‌توانید با گذاشتن این عروسک‌ها زیر بالشتان و خوابیدن روی آن‌ها آرام شوید. آن‌ها معتقدند وقتی صبح روز بعد بیدار می‌شوید، عروسک‌ها همه نگرانی‌ها را از شما دور کرده اند. عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف
بالی، خواب ترس

خواب ترس منحصر به بالی در اندونزی است. مردم آنجا در مواقع استرس زا به خواب عمیق می‌روند.

عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف
ژاپن، چرت زدن در مکان‌های عمومی

در ژاپن، افراد ساعات کاری بسیار طولانی دارند که باعث می‌شود هرجا که بتوانند یک چرت سریع و کوتاه بزنند. محققان نشان داده اند که یک چرت کوتاه هنگام کار بازدهی و هوشیاری را واقعا افزایش می‌دهد.

عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف
مکزیک: خوابیدن در ننو

مردم مکزیک واقعا خوشبخت هستند که در ننو استراحت می‌کنند

عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف
نروژ، کودکان بیرون می‌خوابند

در نروژ عجیب نیست که ببینیم بچه‌ها در یک کالسکه و خارج از دید والدینشان بیرون از خانه خوابیده اند. والدین معتقدند که نفس کشیدن در هوای تازه، سیستم ایمنی آن‌ها را تقویت می‌کند. البته نروژ جزء امن‌ترین کشور‌ها برای زندگیست و نیازی نیست که نگران تنها گذاشتن بچه هایشان باشند.

عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف


اسپانیا، چرت بعد از ناهار


یک روز کاری عادی در اسپانیا ساعت ۹ صبح شروع می‌شود تا حدود ۱:۳۰ و سپس از ۴:۳۰ تا ۸ شب ادامه می‌یابد. در این استراحت عصرگاهی افراد به خانه می‌روند، ناهار می‌خورند و یک چرت می‌زنند. عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف


آمریکا، خوابیدن با حیوانات خانگی


در حالی که نظرات متناقضی درباره فواید خوابیدن با حیوانات خانگی وجود دارد، این روش خوابیدن آمریکایی هاست. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد از آمریکایی‌هایی که حیوان خانوادگی دارند با آن‌ها می‌خوابند.

عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف
افغانستان، اتاق خواب‌های چندمنظوره

مفهوم اتاق خواب جداگانه درافغانستان وجود ندارد. اتاق‌های خانه کاربرد‌های مختلفی دارند. وقت خوابیدن تشک و پتو را کف اتاق پهن می‌کنند و می‌خوابند و دوباره صبح آن را جمع می‌کند.

عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف


خوابیدن در کنار کودک


هرچند برای بیشتر آمریکایی‌ها و بریتانیایی‌های امروزی عجیب است، اما تا قرن نوزدهم خوابیدن در کنار کودک حتی در جوامع صنعتی غرب هم رایج بود. امروزه این سنت را در آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین مشاهده می‌کنیم که طبق تحقیقات مزایای زیادی هم دارد.

عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف


زمان خواب بچه‌ها در کشور‌های مختلف


هرچند تصور می‌شود بچه‌های سراسر دنیا ساعت خوابتقریبا یکسانی دارند، اما اصلا این طور نیست. زمان خواب بچه‌های کوچک را در زیر مشاهده می‌کنید:


بین ۶:۳۰ تا ۷ شب: هلند
بین ۷ تا ۸ شب: نیوزیلند، استرالیا، انگلستان
بین ۸ تا ۹ شب: اندونزی، کانادا، فیلیپین، آمریکا، تایلند، چین
بین ۹ تا ۱۰ شب: ژاپن، ویتنام، سنگاپور، مالزی
بین ۱۰ تا ۱۰:۳۰ شب: کره جنوبی، تایوان، هند، هنگ کنگ

عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادات عجیب خوابیدن در کشور‌های مختلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..