تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلط باورنکردنی مجری شبکه ماهواره‌ای به ادبیات فارسی! +فیلم

تسلط باورنکردنی مجری شبکه ماهواره ای به ادبیات فارسی! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده ایران در تلاشند تا با دروغ پراکنی و جعل اخبار در شبکه‌های ماهواره‌ای به نوعی چهره آن را تخریب کنند.

آنها با توسل به شیوه‌های مختلف و با استفاده از افرادی که هنوز در توهم و خیالات سلطنت و بازگشت به آن دوره هستند می‌کوشند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، خیال خامی که هرگز محقق نشده است.  

ویدئوی زیر صحنه‌هایی از قرائت شعر توسط یک مجری سلطنت طلب  یکی از شبکه‌های معاند را نشان می‌دهد که با دستپاچگی نمی‌تواند یک بیت شعر فارسی را درست بخواند.

انتهای پیام/

وقتی مجری سلطنت طلب نمی‌تواند شعر ساده فارسی را درست بخواند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلط باورنکردنی مجری شبکه ماهواره‌ای به ادبیات فارسی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..