تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه تلاش‌ها برای پیدا کردن پیکر قربانیان هواپیمای تهران - یاسوج +فیلم

ادامه تلاش‌ها برای پیدا کردن پیکر قربانیان هواپیمای تهران - یاسوج +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح روز یکشنبه 29 بهمن یک هواپیما از نوع ای‌تی‌آر۷۲ – ۵۰۰ که متعلق به هواپیمایی آسمان بود با ٦٠ مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و 2 نفر خلبان و کمک خلبان سقوط کرد.

این هواپیما،ساعت 8 صبح فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد. هواپیمای مذکور پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شد و بر اثر برخورد به کوه دنا در منطقه سمیرم اصفهان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

چند روز بعد، مأموران امداد و نجات با مشقت زیاد توانستند لاشه‌ی این هواپیما را پیدا کنند و شروع به بازگرداندن پیکرهای مسافران این هواپیما کردند، اما به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه فقط تعداد کمی از پیکرها بازگردانده شد.

امروز مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که با توجه به مساعد شدن هوا امید داریم عملیات جست و جوی امروز نتیجه بخش باشد. در ادامه ویدئویی از ادامه تلاش نیروهای امدادی برای پیدا کردن پیکر قربانیان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات قله دنا را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

ادامه تلاش نیروهای امدادی برای پیدا کردن پیکر قربانیان هواپیمای تهران - یاسوج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه تلاش‌ها برای پیدا کردن پیکر قربانیان هواپیمای تهران - یاسوج +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..