تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌هایی از عملیات دستگیری عاملان شهادت سه افسر ناجا در خاش +فیلم

ناجا امنیتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایران از نظر جغرافیایی در میان کشورهایی قرار گرفته است که همواره مورد حمله و هجوم دولت‌های تجاوزگر قرار می‌گیرند. سوریه، ترکیه، عراق، افغانستان سالهاست که شاهد حجم عظیمی از بی‌عدالتی، غارت و کشتار دسته جمعی عده‌ای مظلوم  و بی‌گناهند. 

جمهوری اسلامی ایران با وجود اینکه در منطقه‌ای بحرانی قرار گرفته است، امنیت در آن موج می‌زند. قطعاً این امنیت مرهون تلاش‌ها و هوشیاری سربازان و خادمان جان برکفی است که با خلوص نیت برای پاسداری از این مرز و بوم جان نثار می‌کنند. 

ویدئوی زیر برشی از مستند عملیات دستگیری عاملان شهادت سه افسر ناجا در خاش را نشان می‌دهد؛ سه مأموری که در راه حفظ امنیت و انهدام باند مخوف قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه سیستان و بلوچستان به مقام شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/

دستگیری عاملان شهادت سه افسر نیروی انتظامی در خاش 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌هایی از عملیات دستگیری عاملان شهادت سه افسر ناجا در خاش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..