تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیست دربندسر میزبان مسابقات آلپاین آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیست و هفتمین دوره مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی آسیا از روز 13 تا 15 اسفند در پیست اسکی دربندسر برگزار می شود. این برای اولین بار است که ایران میزبان مسابقات آسیایی در رده بزرگسالان می شود.

شانس  کسب مدال برای نمایندگان ایان با توجه به میزبانی بسیاربالاست البته نمی توان از حضور ورزشکاران قدرتمند قزاق چشم پوشی کرد. 

13 تیم برای حضور دراین رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند و هتل میگون دربندسر میزبان مهمانان خارجی این رویداد است.

گفتنی است پیست اسکی دربندسر تمام هزینه های این رویداد را  بر عهده گفته است. پیست اسکی دربندسر تنها پیست اسکی کشور است که دارای دستگاه برف ساز بوده و همین مسئله باعث می شود در فصولی که برف به اندازه کافی نمی بارد، اسکی بازان بر روی برف مصنوعی اسکی کنند.

انتهای پیام/

آغاز مسابقات اسکی آلپاین در دربندسر 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیست دربندسر میزبان مسابقات آلپاین آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..