تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هری کین بهترین بازیکن لندنی لیگ جزیره شد/ چلسی دست خالی برگشت

هری کین بهترین بازیکن لندنی لیگ جزیره شد/ چلسی دست خالی برگشتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شب گذشته مراسم «جوایز فوتبال لندن» برگزار شد که هری کین ستاره 22 ساله تاتنهام جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر را به دست آورد.

کین که به دلیل حضور در اردوی تیمش در این مراسم غایب بود، برای کسب این جایزه سزار آسپلی کوئتا،ویلفرد زاها و هم تیمی های خود کریستین اریکسن و هیونگ مین سون را از پیش رو برداشت.

نکته قابل تامل در این مراسم این بود که تیم فوتبال چلسی با وجود آن که قهرمان فصل پیش لیگ جزیره شد و موفق ترین تیم لندن در عصر جدید محسوب می شود، اما نتوانست هیچ یک از جوایز را کسب کند.

روی هاجسون سرمربی کریستال پالاس به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.دنیل بنتلی سنگربان تیم برنتفورد بالاتر از کورتوا،گومس و هوو لوریس عنوان بهترین دروازه بان سال را از آن خود کرد.

جایزه بهترین بازیکن جوان سال هم به رایان سسگنون بازیکن 17 ساله فولام رسید. این بازیکن در 34 بازی در رقابت های چمپیونشیپ 13 گل به ثمر رساند.

یان رایت ستاره سابق آرسنال هم جایزه« برجسته ترین کمک» به فوتبال لندن را کسب کرد.

جوردن نابز بازیکن تیم زنان آرسنال هم برای دومین بار پیاپی بهترین بازیکن لندنی لیگ برتر شناخته شد.

این چهارمین باری بود که مراسم «جوایز فوتبال لندن» بین بازیکنان و مربیان 13 تیم لندنی برگزار می شد


انتهای پیام/


برندگان جایزه فوتبال لندن معرفی شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هری کین بهترین بازیکن لندنی لیگ جزیره شد/ چلسی دست خالی برگشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..