تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مورد تخریب آثار تاریخی شیراز به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد

در مورد تخریب آثار تاریخی شیراز به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمدبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار امیر رحمت الهی، فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: متاسفانه ما برخی مواقع شاهد تزاحم بین دستگاهها هستیم. بر اساس قانون، تشخیص تاریخی بودن یک اثر بر عهده سازمان میراث فرهنگی است. این موارد باید در شورای تامین استان مطرح و پیگیری شود.

وی افزود: اگر مُر قانونی رعایت شود، شاهد اتفاقاتی از قبیل تخریب آثار تاریخی نخواهیم بود. ما اگر به تعداد آثار ثبتی هم از مامورین حفاظت استفاده کنیم، باز هم کسانی هستند که با نقض قانون به مواریث ارزشمند تاریخی لطمه می زنند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث‌فرهنگی تاکید کرد: موضع جدی سازمان میراث فرهنگی به مراجع ذی صلاح اعلام و این موضوعات پیگیری می شود. از آنجایی که میراث فرهنگی متعلق به همه مردم است، لذا همه افراد در مقابل حفظ و نگهداری آن مسئول هستند.

گفتنی است؛ اخیراً دو خانه تاریخی که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده بود که توسط مجری طرح طرح توسعه آستان مقدس شاهچراغ (ع) در شیراز تخریب شده است.

انتهای پیام/

واکنش فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی به تخریب 2 خانه تاریخی در شیراز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مورد تخریب آثار تاریخی شیراز به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..