تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخص شدن زمان حذف کنکور تا پایان اسفند ماه

 وزیر آموزش و پروش درباره زمان نهایی حذف کنکور دانشگاه‌ها عنوان کرد: تا پایان اسفند ماه زمان نهایی حذف کنکور مشخص می‌شود.

صحبت های وزیر آموزش و پرورش درباره حذف کنکور

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پروش، درباره حذف کنکور و موضع وزارت آموزش و پروش در این خصوص گفت: همگان درباره حذف کنکور اتفاق نظر دارند، خصوصا ما آموزش و پرورشی‌ها که بیشترین صدمه و لطمه  را از برگزاری کنکور به این شیوه می‌بینیم، به شدت با این روش مخالف هستیم. حذف کنکور یک مقدماتی لازم دارد که اگر به درستی اجرا نشود، دانش آموزان لطمه می‌خورند و تبعیض ایجاد می‌شود.

گفت‌وگوهایی با وزرات علوم صورت گرفته است، امیدوارم کارگروهی که بر برای این موضوع تشکیل شده است و بررسی ها را انجام می‌دهد تا پایان سال به نتیجه برسد تا ما بتوانیم پیشنهادمان را به مجلس ارائه دهیم تا بر اساس آن یک جدول زمان بندی تعیین و مشخصص شود کنکور عملا از چه سالی حذف می‌شود.

بطحایی درباره نگرانی دانش آموزان درخصوص نحوه گزینش دانشگاها، گفت: متغیرهای زیادی وجود دارد، اما فعالیت‌ها و زمان بندی آن تا پایان اسفند مشخص می‌شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخص شدن زمان حذف کنکور تا پایان اسفند ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..