تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع فوق العاده برای بازگرداندن رسول خادم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی اصغر ثمربخش رئیس هیأت کشتی استان مازندران با بیان این مطلب افزود:استعفای رسول خادم بسیارغیرمنتظره و شوک آور بود و همه اهالی کشتی را ناراحت کرد چرا که به گفته همگان او در این مدت که رئیس فدراسیون کشتی بوده کارنامه قابل قبولی برای جای گذاشته است.

وی درباره دغدغه های رسول خادم اظهار داشت:خادم دغدغه شخصی ندارد او هر چه می خواهد برای کشتی است و در این مدت هم همه تلاشش حفظ عزت و جایگاه کشتی ایران در جهان بوده،پس باید به دل نگرانی های او برای ورزش اول کشور توجه شود.

ثمربخش تاکید کرد:به طور حتم برای حل هر مشکلی راهکاری هم وجود دارد پس به اعتقاد من می شود با یک خرد جمعی طوری تصمیم گیری کرد که کشتی به عنوان ورزش اول کشور به موفقیت های خود ادامه دهد.

وی درباره این سوال که واکنش روسای هیأت های کشتی نسبت به استعفای رسول خادم چه بوده است گفت:طی تماس های مکرری که روسای هیأت های کشتی با من داشتند همگی خواستار بازگشت دوباره خادم بودند و به همین منظور هم قرار شده هفته آینده مجمع فوق العاده ای برای بازگرداندن او تشکیل شود.

رئیس هیأت کشتی استان مازندران درباره این که آیا رسول خادم بازخواهد گشت نیز گفت:باید شرایطی را فراهم کنیم که وی درباره تصمیمی که گرفته تجدید نظر کند که اگر این اتفاق نیفتد کشتی ضربه بزرگی خواهد خورد و مطمئن باشید سال ها عقب خواهیم افتاد.

وی خاطرنشان کرد:رسول خادم فرزند این انقلاب است و همیشه چه در زمانی که کشتی می گرفت و چه در زمانی که ریاست فدراسیون کشتی را بر عهده داشت با همه وجود و توان برای ارتقای جایگاه کشورمان در میادین بین المللی از جان خود مایه گذاشته است.

انتهای پیام/

صحبت های رئیس هیأت کشتی استان مازندران درباره استعفای رسول خادم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع فوق العاده برای بازگرداندن رسول خادم برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..