تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کم‌خونی را با نکتار‌هایی خوشمزه به زانو درآورید/ خلق طرح‌های هنری زیبا با معادلات ساده ریاضی/ ایستاده کار کردن قوای ذهنی را کاهش می‌دهد/ خواص شگفت انگيز آلوئه ورا برای پوست

جزئیات پرداخت شهریه مدارس غیردولتی در سال97/ مشکلات شایع در باروری مردان / 50درصد مرگ‌ها ریشه در تغذیه نامناسب داردبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

کم‌خونی را با نکتار‌هایی خوشمزه به زانو درآورید
کم‌خونی (آنمی) بیماری بسیار شایع بوده که در آن تعداد گلبول‌های قرمز کم یا سطح هموگلوبین خون پایین است، مبتلایان به کم‌خونی می‌توانند با مصرف برخی مواد غذایی این عارضه را درمان کنند.

خلق طرح‌های هنری زیبا با معادلات ساده ریاضی
یکی از نخبگان کشورمان موفق به خلق طراحی‌های مبتنی بر معادلات ریاضی شده است.

خبر استعفای «فرهاد رهبر» فضاسازی و القای شبهه است
ولایتی گفت: شایعه استعفای رهبر القای شبهه از سوی کسانی است که منافعشان در دانشگاه آزاد به خطر افتاده است.

اعزام 700 نفر از دانشجویان دانشگاه تهران به اردوی راهیان نور
اقرلو از اعزام دانشجویان دانشگاه تهران در قالب اردوهای راهیان نور به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

رشته‌های بدون بازار کار باید از لیست پذیرش دانشجویان حذف شوند
رهبر گفت: باید آمایش رشته‌ای براساس نیاز جامعه انجام شود تا رشته‌هایی که بازار کار ندارند از لیست پذیرش دانشجو حذف شوند.

ایستاده کار کردن قوای ذهنی را کاهش می‌دهد
برخی افراد برای جلوگیری از چاق شدن ایستاده کار می‌کنند اما ایستادن بیش از حد نیز می‌تواند عارضه‌های جانبی ذهنی و جسمی را متوجه افراد کند.

4خاصيت شگفت انگيز آلوئه ورا برای پوست
آلوئه ورا تاثیر مثبتی بر روی پوست صورت دارد و سبب زیبایی و درخشندگی آن می‌شود.

دهه سوم فعالیت خیران مدرسه ساز؛ دوران شکوفایی عملکرد نهاد‌های مردمی
رخشانی مهر در پیامی دهه سوم فعالیت خیران مدرسه ساز را دوران شکوفایی عملکرد نهاد‌های مردمی دانست.

اسفندماه، یکی از کمبود‌های فصلی اهدای خون/ سالانه بیش از ۲ میلیون نفر در کشور خون اهدا می‌کنند/ مراکز خون گیری در ایام نوروز فعال است
پور فتح الله با بیان اینکه سالانه بیش از ۲ میلیون نفر در کشور خون اهدا می‌کنند، گفت: سازمان انتقال خون کشور حدود 500 هزار نفر اهداکننده مستمر دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کم‌خونی را با نکتار‌هایی خوشمزه به زانو درآورید/ خلق طرح‌های هنری زیبا با معادلات ساده ریاضی/ ایستاده کار کردن قوای ذهنی را کاهش می‌دهد/ خواص شگفت انگيز آلوئه ورا برای پوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..