تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتابخانه ای بزرگ که با تلاش کارگران ساخته شده است!

جمعی از کارگران شهرداری در منطقه “چانکایا” واقع در ترکیه ماه‌ها وقت صرف جمع‌آوری کتاب‌های دور انداخته شده از میان زباله‌های شهر کردند و با استفاده از آنها کتابخانه بزرگی را راه اندازی کردند.

کتابخانه ای جالب

کتابخانه ای جالب , جمعی از کارگران شهرداری در منطقه “چانکایا” واقع در ترکیه ماه‌ها وقت صرف جمع‌آوری کتاب‌ های دور انداخته شده از میان زباله‌ های شهر کردند و با استفاده از آنها کتابخانه بزرگی را راه اندازی کردند.

آنها در حال حاضر هزاران کتاب به نهادهای عمومی قرض می دهند.

این کتابخانه در سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به روی عموم باز شد و افراد شروع به اهدای کتاب به این کتابخانه کردند و مهم ترین کتاب های موجود در این کتابخانه کتاب های ادبیاتی و علمی می باشد.

یکی از افرادی که مسئول جمع کردن زباله ها از سطح شهر بود در این خصوص گفت:
قبل از این آروز داشتم کتابخانه ای در خانه ام داشته باشم و حالا یک کتابخانه در اینجا داریم.

تصاویر کتابخانه ای جالب در ترکیه کتابخانه ای جالبمحل کتابخانه در ترکیه کتابخانه ای جالبکتابخانه ایجاد شده توسط کارگران کتابخانه ای جالبکتابخانه ساخته توسط کارگران کتابخانه ای جالبکتابخانه ایجاد شده توسط کارگران ترکیه

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتابخانه ای بزرگ که با تلاش کارگران ساخته شده است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..