تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت هنرمندان و معاون وزیر بهداشت از همایون شهنواز

عیادت معاون وزیر بهداشت و هنرمندان از همایون شهنوازبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  همایون شهنواز، کارگردان تلویزیون و سینما از چند روز پیش در پی سوختگی شدید در سانحه آتش‌سوزی بر اثر نشت گاز در منزل، در بیمارستانی در تهران بستری شده است.

در پی این اتفاق، امروز جمعی از هنرمندان و دوستان او همچون محمد دادفر، نماینده اسبق مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، شهریار اسدی، کارگردان سینما، اردشیر صالح‌پور، پژوهشگر تئاتر، محمد ولی‌زاده، فعال فرهنگی و همچنین قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت به عیادت وی رفتند و معاون وزیر بهداشت در جریان روند درمانی شهنواز قرار گرفت.

گفتنی است؛ همایون شهنواز، کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی «دلیران تنگستان» و «روزهای به‌یادماندنی» و فیلم سینمایی «شاه خاموش»، روز شنبه (پنجم اسفند ماه) در منزل خود در اثر انفجار ناشی از نشت گاز، به 80 درصد سوختگی دچار شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت هنرمندان و معاون وزیر بهداشت از همایون شهنواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..