تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر لورفته از جی ۷ ال‌جی که تولیدش قبل از رونمایی لغو شد

تصاویر لورفته از جی ۷ ال‌جی که تولیدش قبل از رونمایی لغو شد

به گزارش خبرآنلاین، ال جی برنامه‌ریزی کرده بود تا جی 7 خود را در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی کند اما Jo Seong-jin مدیر کمپانی کره‌ای مانع از تولید آن شد و دستور داد تا پرچم‌دار جدید با دیزاینی متفاوت با قابلیت‌های بالاتر ساخته شده و در تابستان 2018 رونمایی شود.{لینک}

بنابراین آنچه قرار بود نامش جی 7 شود نیز منتفی شده و پروژه موسوم به Judi جایگزین آن شده است.

اینکه ال جی ناح سریG را از گوشی‌های پرچم‌دار خود حذف کرده، قطعی به نظر می‌رسد ولی معلوم نیست چه نامی برای پرچم‌دار جدید در نظر گرفته شده است و باید تا تابستان منتظر شد.

اما نکته جالب توجه در گوشی لغو شده، شکل و شمایل ظاهری گوشی است که بسیار شبیه آیفون ایکس بوده و ناچ (شکاف بالای اسکرین) هم دارد.

جی 7 که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 3120 با نسبت نمایشگر به بدنه 19.5:9 داشته و دو دوربین 16 در عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو داشته است. 6 گیگ رم، 128 گیگ حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعت و پردازنده اسنپ دراگون 845 از دیگر مشخصات فنی این گوشی بوده است.

ایوان بلس، لودهنده معروف در کنار جی 7، از دو گوشی Q7، V35 و ساعت جدید نام برده است که به زودی رونمایی خواهند شد.{لینک}

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر لورفته از جی ۷ ال‌جی که تولیدش قبل از رونمایی لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..