تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازخوانی خاطره دربی 74 در اینستاگرام ایمون زائد +فیلم

آرزوی موفقیت ایمون زائد برای پرسپولیس در آستانه دربی 86

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایمون زائد مهاجم سابق پرسپولیس با انتشار فیلمی در اینستاگرام به یادآوری خاطرات دربی 74 و پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس ده نفره مقابل استقلال پرداخت.

ایمون زائد در شهرآورد 74 پایتخت توانست با سه گل دقایق پایانی، پرسپولیس را برنده بازی کند و نتیجه 2 بر 0 به نفع استقلال را  3 بر 2 به نفع تیمش تغییر دهد. زائد فیلمی از این بازی خاطره‌انگیز در اینستاگرام خود منتشر و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد:

"آرزوی موفقیت در بازی دربی بزرگ امروز برای تیم سابقم پرسپولیس. بهترین بازی و فضایی که تا کنون دیده ام. بیایید ببریم! "

گفتنی است؛ دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:45 برای هشتاد و ششمین بار مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

خاطره دربی 74 در اینستاگرام ایمون زائد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازخوانی خاطره دربی 74 در اینستاگرام ایمون زائد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..