تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت محمد بنا از رسول خادم

حمایت محمد بنا از رسول خادمبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی ایران، محمد بنا سرمربی اسبق  تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به حمایت از رسول خادم پرداخت. محمد بنا  نوشت :

" به نام دوست... گفتى وقت رفتن رسيده؛ نه! وقت رفتن نيست مرد!
آقا رسول عزيز:
مرد ِ شجاع، دلیر ِقهرمان، كسى كه رشادت و دلاوری هايش در كشتى سال های سال باعث خوشحالی و افتخار ميليون ها ايرانى بوده و هست؛
حال چند سالى است كه در جایگاه مديريت به ورزشى كه بزرگى و پهلوانى را در آن آموختى و به دیگران آموزش دادی، خدمت ميكنى.
همه ما مى دانيم كه در این سال ها کم مشقت نکشیدی و در این راه خون دل ها خوردی.
همه ی ما خوب می دانیم که مديريت بر فدراسيونى كه مدعى زياد دارد !!! کاری است بس دشوار، اما همواره توقع بر اين بوده كه با تمام این نامهری ها و مشقت ها بمانى و کاروان پر مسئولیت - در حوزه ورزشى كه عاشقانه دوستش دارى - را به سر منزل مقصود برسانى.
بمان و با ايستادگی ت به جامعه كشتى درس استقامت بده؛ همانگونه كه در دوران کشتى گرفتنت بارها و بارها چون کوه استوار بودی و کمر خم نکردی.
پس بمان و كشتى را بار ديگر قهرمان جهان كن!
ما اهالی کشتی و مردم ِ فهیم و عاشق این دیار تمام قد پشت تو ایستاده ایم!

دوست داشتن بى منت يادتان نره. "

پست اینستاگرامی محمد بنا در حمایت از رسول خادم + اینستاپست

انتهای پیام/

حمایت بنا، سرمربی اسبق  تیم  ملی کشتی فرنگی ایران از رسول خادم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت محمد بنا از رسول خادم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..