تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار جمعی از مدیران وزارت ارتباطات با خانواده شهیدان دستگیر و قدیری

دیدار جمعی از مدیران وزارت ارتباطات با خانواده شهیدان دستگیر و قدیریبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جمعی از مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهیدان سید مرتضی رضا قدیری و حیدر دستگیر دیدار کردند.

در این دیدارها اسماعیل نوری مشاور وزیر و مسوول دفتر هماهنگی امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه , به همراه جمعی از مسئولان این وزارتخانه حضور داشتند.

اسماعیل نوری در دیدار با خانواده شهید حیدر دستگیر، گفت : سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و رسیدگی به امور این قشر وظیفه تمامی مسوولین و مدیران ارشد است.

وی افزود : گام نهادن در راه خدمت رسانی به این عزیزان از جمله افتخارات بزرگی در ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ راستین ایثار و شهادت است.

در پایان این دیدارها، ضمن ابلاغ پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به خانواده شهدا، تصویر تابلو فرش بافته شده ای شهدا نیز به رسم یادبود تقدیم خانواده آنان شد.

گفتنی است؛ شهید حیدر دستگیر از کارکنان سخت کوش منطقه 14 پستی شرکت ملی پست بود که در سال های 1362 تا 1365 به صورت بسیجی در جبهه های حق علیه باطل حضور مستمر داشت , در طی سال های حضور در مناطق عملیاتی چندین بار دچار مجروحیت های شدید شد.

شهید حیدر دستگیر سال 1365 در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر ایشان نیز پس از 8 سال به میهن اسلامی بازگشته و در سال 1373 در قطعه 50 بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شده است .

شهید سید مرتضی رضاقدیری، متولد سال 1334 و کارمند پیشین اداره کل نصب مراکز مخابرات، پس از سپری کردن خدمت نظام وظیفه، همگام با مردم برای سرنگونی رژیم شاهنشاهی در راهپیمایی های ضد رژیم طاغوت شرکت و به منظور به ثمر رساندن انقلاب اسلامی در تسخیر پادگان های نظامی و تحصن های اعتراض آمیز با دانشجویان همسو بود.

بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استخدام در مخابرات، با آغاز جنگ تحمیلی، ایشان با اهمیت دادن به امر دفاع از میهن اسلامی، به صورت داوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد و در منطقه فکه، به عنوان بیسیم چی گردان کمیل لشگر محمد رسول الله در عملیات والفجر مقدماتی نقش آفرینی کرد و در نهایت در تاریخ 19 بهمن 1361 به درجه رفیع شهادت نایل شد.

دیدار جمعی از مدیران وزارت ارتباطات با خانواده شهیدان دستگیر و قدیری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار جمعی از مدیران وزارت ارتباطات با خانواده شهیدان دستگیر و قدیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..