تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسرهای مدیر یک کانال پر مخاطب با انتشار یک کلیپ قدیمی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی غرب استان تهران مطرح کرد:

دردسرهای مدیر یک کانال پر مخاطب با انتشار یک کلیپ قدیمیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ‌حاجعلی صالحی‌ رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اعلام شکایتی از سوی نماینده حقوقی شهرداری شهراندیشه مبنی بر انتشار مطالب کذب در یکی از کانال‌های پر مخاطب اندیشه که موجب تشویش اذهان عمومی گردیده بود پس از انجام شکایت پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل گردید.

وی افزود‌: ماموران پلیس فتا پس از اخذ اظهارات نماینده حقوقی شهرداری و همچنین با رویت مستندات ارائه شده از سوی ایشان تحقیقات خود را شروع کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد‌: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی توانستند مدیر کانال مربوطه را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی نسبت به احضار وی اهتمام ورزیدند.

سرهنگ صالحی اضافه کرد: مدیر کانال موصوف پس از تفهیم اتهام در مورد بزه انتسابی بیان داشت کانال اجتماعی بنده یکی از پربازدیدترین کانال‌های سطح حوزه می‌باشد به همین علت مطالب گوناگونی از طرف شهروندان ارسال می‌شود تا در کانال به اشتراک بگذارم. در همین راستا پس از دریافت یک مورد فیلم در خصوص نارضایتی مردم اندیشه و بارگذاری آن در کانالم متوجه این مطلب نشدم که فیلم بارگذاری شده مربوط به سال‌های گذشته می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: نماینده حقوقی شهرداری اندیشه اذعان داشته که مدیر کانال مربوطه با علم به قدیمی بودن فیلم مذکور در جهت تشویش اذهان عمومی اقدام به بارگذاری این کلیپ کرده است.

‌سرهنگ صالحی ادامه داد‌: متهم پس از تکمیل پرونده به همراه مستندات موجود و ادله دیجیتال جرم جهت صدور حکم قضایی به دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای منتقل شد.

وی خطاب به مدیران کانال‌های اجتماعی هشدار داد: مدیران کانال‌های اجتماعی باید بدانند که مسئولیت مطالبی‌ که در کانال یا گروه خود به اشتراک می‌گذارند بر عهده خود آنها می‌باشد و در صورت وجود شاکی خصوصی یا عمومی این افراد باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

رئیس پليس فتا غرب استان تهران در خاتمه از هموطنان درخواست کرد: در صورت مواجهه با هرگونه موارد غيرقانوني آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی اعلام نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسرهای مدیر یک کانال پر مخاطب با انتشار یک کلیپ قدیمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..