تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه دیدار ارژنگ امیرفضلی با حجت الاسلام اوتارخانی

رییس اداره اوقاف شهرری با دعوت از ارژنگ امیرفضلی که اخیرا با انتشار پستی در فضای مجازی نسبت به آسیب رسیدن به مزار پدرش در جریان تخریب قبور امامزاده عبدالله معترض شده بود، از او دلجویی کرد.

دلجویی از ارژنگ امیرفضلی به خاطر تخریب قبر پدرش

حجت‌الاسلام سعید اوتارخانی با دعوت از ارژنگ امیرفضلی درباره تخریب قبور امام‌زاده عبدالله توضیحاتی را به او ارائه و با روشن‌سازی وی درخصوص علت بازسازی امام زاده، سوء تفاهمات و نگرانی‌ها را از بین برد.

امیرفضلی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه سریع اداره اوقاف شهر ری و ائمه جمعه نسبت به انتقادات اخیر وارد شده است، اظهار امیدواری کرد تا این مشکل به‌زودی رفع شود.

حجت‌الاسلام اوتارخانی نیز در این زمینه قول داد مشکل را به‌زودی مرتفع کند و با تاکید بر الگوبرداری اوقاف شهرری از گفتمان مردمی ائمه جمعه شهرهایی چون تبریز، کرج و اهواز از این هنرمند دلجویی کرد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/cultural
منبع: khabaronline.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه دیدار ارژنگ امیرفضلی با حجت الاسلام اوتارخانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..