تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال غیرقابل پیش بینی و خطرناک است

ورزش سه: رئال مادرید فصل جاری را به شکلی عجیب شروع کرد و تا به الان نیز هنوز به ثبات لازم دست پیدا نکرده است.


 در سوی مقابل، بارسلونا فصل را طوفانی شروع کرد و هم اکنون نیز با 7 امتیاز بالاتر از اتلتیکو و 14 امتیاز بیشتر از رئال، صدرنشین لالیگاست.

رئال غیرقابل پیش بینی و خطرناک است


رئال شب گذشته پس از 5 برد متوالی برابر اسپانیول شکست خورد تا یک بار دیگر نشان دهد که نوسانات این تیم در فصل جاری پایانی ندارند.


بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در مورد وضعیت رئال گفت:« آنها فصل را به شکلی عجیب و دور از انتظار شروع کردند؛ ولی این اواخر دوباره به روزهای خوب شان برگشته اند.


این اولین بار نیست که رئال در لالیگا شرایط بدی دارد؛ ولی در تورنمنتی مثل لیگ قهرمانان کار را با قهرمانی تمام می کند. هرگز نباید آنها را دست کم گرفت، چرا که غیر قابل پیش بینی و خطرناک هستند. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما باید مراقب باشیم. باید سخت تلاش کنیم و به خودمان ایمان داشته باشیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال غیرقابل پیش بینی و خطرناک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..