تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا: بازی با آرسنال همیشه دشوار است

ورزش سه: پپ گواردیولا، آرسنال را تیمی همیشه قدرتمند در خانه دانست.

 بعد از پیروزی 0-3 در فینال جام اتحادیه برابر توپچی ها، حالا سیتی فردا شب در لیگ برتر مهمان ونگر و تیمش خواهد بود.

گواردیولا گفت: "بازیکنان می دانند که فتح لیگ برتر چقدر برای باشگاه مهم است. ما همیشه متمرکز هستیم و می دانیم تا پایان فصل شرایط چقدر دشوار خواهد بود. بازی با آرسنال همیشه سخت است و شاید آنها در شرایط پایداری نباشند اما همیشه در خانه قدرتمند بوده اند.

گواردیولا: بازی با آرسنال همیشه دشوار است


در حال حاضر ما برای مهم ترین عنوان فصل یعنی لیگ برتر که برای ما پر اهمیت تر از لیگ قهرمانان، جام حذفی و جام اتحادیه است، مبارزه می کنیم.

ما باید تمرکز خود را حفط کنیم زیرا 6 بازی بعدی ما بسیار دشوار بوده و 4 تای آن خارج از خانه است. ما در مورد آرسنال، چلسی، تاتنهام، منچستر یونایتد و بازی خارج از خانه برابر استوک صحبت می کنیم که برای فرار از سقوط بازی می کنند. همچنین ما باید به گودیسون پارک که همیشه بازی کردن در آن دشوار است برویم.

در ورزش، شما باید دستاوردهای خود چه خوب یا بد را فراموش کرده و تمرکز خود را بر روی بازی بعدی بگذارید. ما حالا در مورد بازی فردا فکر خواهیم کرد و در پایان فصل باید عملکرد خود را بررسی کنیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا: بازی با آرسنال همیشه دشوار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..