تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورشه پانامرا اسپرت توریسمو با تیونینگ تک‌ آرت

این نسخه از پورشه پانامرا به نام گرند GT ساپرم شناخته می‌شود و یک سدان بسیار لوکس بر پایه‌ی پانامرا اسپرت توریسمو خواهد بود.

متخصصان شرکت تیونینگ آلمانی تک‌آرت یک نسخه ویژه از کیت گرند GT را برای مدل پانامرا اسپرت توریسمو جهت شرکت در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی خواهند کرد. کیت گرند GT supreme این سدان را به یک چهره تهاجمی با کابین بسیار باشکوه مجهز کرده است.

TechArt Porsche Panamera Sport Turismo Grand GT

در مقایسه با کیت گرند GT این نسخه جدید دارای طراحی سپرهای جلو مشابه نمونه‌ی اصلی اما کاپوت جدید دارای ورودی‌های هوای بزرگی‌تری است. باله‌ی عقب عریض و متمایل به پایین خودرو، حالت استیشن واگن به آن داده‌اند. دیفیوزرهای عقب خودرو نسبت به مدل فعلی بزرگ‌تر به نظر می‌رسند. این محصول، از رینگ‌های ۲۲ اینچی فرمول ۴ تک ارت با طرح ۵ پره دوبل بهره می‌برد.

TechArt Porsche Panamera Sport Turismo Grand GT

تک‌ارت پیشرانه این خودرو را نسبت به مدل اسپرت توریسمو ارتقا داده است. حالا، موتور پانامرا توربو می‌تواند ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. درصورتی‌که نسخه استاندارد آن ۵۵۰ اسب بخار و ۵۶۷ نیوتن متر گشتاور دارد. این به‌روزرسانی باعث می‌شود تا محصول تک‌آرت، در ۳.۴ ثانیه به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در ۸.۳ ثانیه به‌سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. علاوه بر این اگزوزهای این مدل از ترکیب فیبر کربن و تیتانیوم ساخته‌شده است که زیبایی خاصی به خودرو بخشیده است.

porsche techart

کابین پانامرا گرند GT supreme توریسمو تک‌ارت برای سفرهای طولانی لذت‌بخش است. این شرکت از چرم طبیعی ناپا که فاقد کرومیوم است و در ساخت آن هیچ حلالی استفاده نمی‌شود، استفاده می‌کند این چرم گران‌قیمت، تمامی فضای کابین، حتی پوشش کف و پنل درها، را می‌پوشاند.

TechArt Porsche Panamera Sport Turismo Grand GT

به‌عنوان یک جلوه بصری، دوخت چندرنگی، مناطقی مانند بخش‌هایی از صندلی جلو، پنل درها و قسمت‌هایی از صندلی عقب را می‌پوشاند. این تجهیزات و امکانات لوکس احتمالاً پانامرا را برای یک سفر خانوادگی، آماده می‌کند.

porsche techart

porsche techart porsche techart porsche techart porsche techart porsche techart porsche techart porsche techart porsche techart porsche techart porsche techart porsche techart porsche techart



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورشه پانامرا اسپرت توریسمو با تیونینگ تک‌ آرت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..