تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا یزدانی بازیگر «تعطیلات رویایی» شد

به گزارش شمانیوز: با پیوستن رضا یزدانی به مجموعه بازیگران سریال نوروزی «تعطیلات رویایی» که برای پخش از شبکه دو سیما در نوروز ۹۷ در حال ساخت است، مجموعه بازیگران این سریال تکمیل شد.

رضا یزدانی بازیگر «تعطیلات رویایی» شد

مجموعه تلویزیونی تعطیلات رویایی به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش در ایام نوروز تولید می‌شود.

این مجموعه بر اساس طرحی از احسان جوانمرد و توسط گروه نویسندگان نوشته شده و داستان دو برادر به نام‌هاى رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالى بهترى دارد سال پیش براى تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگ‌تر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهاى جالب و دیدنى است.

محمدرضا شریفی‌نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار ، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

رضا یزدانی سریال تعطیلات رویایی

«تعطیلات رویایی» دی ماه سال جاری در شهر شیراز کلید خورد. هم اکنون تصویربرداری این سریال در جزیره کیش ادامه دارد و رضا یزدانی نیز به عنوان آخرین بازیگری که به گروه پیوسته، به تازگی مقابل دوربین رفته است.

تدوین این مجموعه تلویزیونی نیز به صورت هم زمان انجام می‌شود تا برای پخش در نوروز ۹۷ آماده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا یزدانی بازیگر «تعطیلات رویایی» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..