تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش نوکیا برای راهیابی به جمع 5 شرکت برتر گوشی‌سازی جهان

نوکیا قصد دارد به جمع 5 شرکت برتر گوشی سازی جهان راه یابد !به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتما اطلاع دارید که شرکت نوکیا روز دوشنبه در مراسم MWC 2018 تعدادی از محصولات جدید خود را رونمایی کرد.

یکی از این محصولات گوشی هوشمند پرچمدار جدید این شرکت یعنی Nokia 8 Sirocco است. در کنار این گوشی پرچمدار؛ گوشی های Nokia 7 plus, Nokia 6 (2018), Nokia 1, یا Nokia 8110 4G نیز رونمایی و معرفی شدند.

شرکت نوکیا اگرچه سال‌های گذشته تا مرز شکست و ورشکستگی نیز پیش رفت اما با تغییر در کادر مدیریت توانست مجدد به روزهای اوج بازگردد و حال با معرفی 5 گوشی هوشمند در جشنواره MWC 2018 عملکرد خیره کننده ای از خود به جا گذاشت.

اما در همین رابطه مسئولین نوکیا در مصاحبه با CNET اعلام کردند که قصد دارند به جمع شرکت برتر گوشی سازی جهان راه یابند. با این حال مشکل اصلی کهئ بر سر راه نوکیا قرار دارد عدم عرضه گوشی های این شرکت در ایالات متحده آمریکا است که باعث عقب ماندن این شرکت از سایر رقبا در زمینه فروش می‌شود.

با این حال نوکیا اعلام کرده است که قصد دارند به زودی در قاره آمریکا نیز گوشی‌های هوشمند خود را عرضه کنند تا بتوانند به جمع 5 شرکت برتر راه پیدا کنند.

انتهای پیام/

هدف نوکیا برای پیوستن به جمع 5 شرکت برتر گوشی سازی جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش نوکیا برای راهیابی به جمع 5 شرکت برتر گوشی‌سازی جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..